Foto bij 1.

En hier is het eerste hoofdstukje van deel 7.
Ik weet dat het maar een klein hoofdstukje is, maar hij is wel erg belangrijk voor het verhaal.
Enjoy it ^^

Ik werd wakker op een lang grasveld, bedekt met laaghangende mist. Ik had al snel in de gaten dat ik hier nog nooit geweest was en dat ik in werkelijkheid nog steeds sliep. Toen ineens was er een groot fel licht en verscheen er een persoon voor me. Arcomma. Hij had zijn vertrouwde grijze gewaad aan en zijn grijze haren hingen over zijn gezicht. ‘Sagittarius, wat fijn om jou weer te zien’ sprak zijn vertrouwde stem. ‘Arcomma’ zei ik. ‘Ik mis u zo’. ‘Je weet toch dat ik voor altijd met jullie verbonden ben’ zei hij. ‘Ik heb je hierheen geroepen omdat ik iets met je moet bespreken. Het gaat over de vergiftigde pijl. Ik weet dat hij bestaat. Enora en Helena zeggen dat nog nooit een levende persoon hem heeft gezien en daarin hebben ze gelijk aangezien ik niet meer leef, maar ik heb de vergiftigde pijl met mijn eigen ogen gezien. Het was in de tijd nog voor jullie voorouders geschapen werden door de engelen van het licht. Een van de engelen van het licht was Raziel en hij was een geweldige boogschutter. Hij was de drager van de vergiftigde pijl en gebruikte het in de strijd van de demonen vroeger’. ‘Demonen?’ vroeg ik. ‘Ik wist wel dat wij geschapen waren door de engelen van het licht, maar waren er ook demonen?’ ‘De demonen waren de aardsvijanden van de engelen en schiepen al het kwade in de wereld. Raziel gebruikte de vergiftigde pijl om de demonen mee te bevechten. Hij had een bijpassende boog die ervoor zorgde dat elk doel waar hij op richtte, raak was. De demonen hadden een zwak voor het gif maar er was veel meer nodig om ze te vermoorden. De engelen van het licht hebben natuurlijk alle ecliptianen geschapen voordat ze de sterrenbeelden schiepen. Ik was de eerste die de schiepen, als experiment. Vele jaren later schiepen ze Enora en Helena en daarna pas kwamen jullie 13. Sagittarius ik vertel je dit omdat je er alles aan moet doen om de vergiftigde pijl te vinden. Enora en Helena zijn gewoon bang dat hij in verkeerde handen komt. Sagittarius, als je goed nadenkt weet je waar de vergiftigde pijl is. Je hebt de steun van je vrienden nodig, dus gebruik die goed’. Arcomma draaide zich om en deed een paar stappen van me vandaan. ‘Voor ik ga, moet je nog één ding onthouden’ zei Arcomma. ‘Pas een beetje op met wie je vertrouwt. Er zijn mensen die ook opzoek zijn naar de vergiftigde pijl en die willen hem juist op de verkeerde manier gebruiken. Vertrouw alleen degene waarvan je zeker weet dat je ze 100% kunt vertrouwen. Doe de groeten van me aan de rest en vooral aan Jason. Jullie krijgen de groeten van Joost’.
En met hetzelfde felle licht eindigde mijn droom en zat ik rechtovereind in mijn bed.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen