Foto bij Crash twenty

Hoofdstuk 20 alweer ;)
Deze story loopt wel bijna op z'n einde...


Zayn Malik Pov

Ik open mijn ogen door zoentjes die ik in mijn nek gedrukt krijg. Ik voel twee handen in m'n zij als ik me omdraai. Ik kijk recht in Liam's kastanjebruine ogen, wanneer hij boven me komt hangen. Een zoen wordt op mijn neus geplant. Voor een seconde sluit ik mijn ogen en geniet van het fijne moment met Liam. Hij is zo lief en zacht voor me. Echt een vriendje waar ik heel mijn leven al van droom. Nadat ik nog een prachtige zuigzoen in mijn nek heb gekregen staat Liam op. Ik laat een lange zucht ontsnappen waarna ik ook opsta. Ik trek een shirt over mijn hoofd en ga naar beneden. In de badkamer verschiet ik van mezelf als ik zie hoe mijn haar ligt.
"Zaynie" het Iers accent verraadt dat het Niall is die de badkamer binnenkomt.
"Hey Nialler"
Ik leg mijn haar in vorm en als ik de gang terug opga loop ik Liam tegen het lijf.
"Niall zit in de douche" zeg ik hem voordat hij de badkamer wilt binnengaan.
"Nialler, doe voort!" Zucht hij.
Elke morgen is het weer datzelfde liedje. Ik ga de badkamer binnen, Niall komt binnen en stapt in de douche, net als Liam dat ook van plan is. En daarna, als Harry en Lou ook gedoucht hebben is het aan mij.
Ik grinnik en ga naar beneden. Ik open de deur van de woonkamer en merk dat Linn en Louis nog slapen. Het licht knip ik nog niet aan, maar ga wel door naar de keuken. Uit de kast haal ik een kom en vul deze met cornflakes. De melk volgt en met een lichte grijns ga ik in de éénpersoonszetel zitten. Ik begin te eten en net als ik mijn lege kom wil gaan terugbrengen murmelt Linn wat woorden in haar slaap. Een glimlach siert mijn lippen als ik 'Niall' over haar lippen hoor rollen. Ze houdt van Niall, dat is wel duidelijk. Ik sta op. In de keuken zet ik mijn kom in de vaatwasser. Ik hoor de deur opengaan en weer sluiten. Met een nors gezicht komt Liam binnen.
"Wat is er?" Vraag ik.
"Niall wilt niet uit de douche"
Ik grinnik om zijn antwoord.
"Lou en Linn slapen nog" zeg ik.
"Ze zullen moe zijn" merkt Liam op. Ik knik. Als Liam aanstalten maakt om Niall uit de douche te gaan sleuren, neem ik zijn pols vast.
"We moeten het hem vertellen" een zachte zucht rolt over Liam's lippen.
"Het is zijn vriendje Liam!" Ik verhef mijn stem, niet te luid voor de slaapkopjes, in de woonkamer natuurlijk.
"Ik zal het hem straks vertellen" zegt Liam.
"Wat vertellen?" Een zachte vrouwenstem laat me opkijken. Linn staat in de deuropening van de keuken, met haar armen gekruist.
Ik wend mijn blik af naar de grond terwijl er zachtjes "Harry" uit mijn mond komt.
"Hé, jongens. Het komt goed met Harry" zegt ze. Meteen schiet mijn blik omhoog, "Nee, Linn..." Mijn stem klinkt laag en gebroken,
"Hij is er nog erger aan toe dan je vader"
Linn's slaperige blik veranderd in gebroken.
"Toen we gisteren daar waren is hij wakker geweest"
"Wat!?"
"Sssht" fluistert Linn naar Niall. Met grote ogen komt de blonde Ier de keuken binnen.
"Waarom zeiden jullie niets?"
"Het deed verschrikkelijk veel pijn om hem zo te zien Niall, zijn huid grijsachtig, bijna wit. Je zou denken dat hij dood was."
"Waarom mochten we dan niet meer bij hem als hij wakker was?" Vraagt Linn.
Ik hoor Liam naast me duidelijk slikken.
"Dat weten we niet. Het enige wat we weten is dat Harry plots naar zijn hoofd greep waarna hij zijn ogen opnieuw sloot. De dokters zijn toen binnengestormd en hebben ons buiten gestuurd. Daarna heb ik Niall gebeld." Zegt hij.

"Ha...Harry?" Een stem die overslaat laat ons allemaal opkijken. Met tranen in zijn slaperige ogen kijkt Louis ons aan.
"Louis..."
"Nee Liam, wanneer was je van plan mij te vertellen wat er gebeurd was!?"
Louis is kwaad. Dat is duidelijk.
"Louis, we gingen je het vertellen, maar je slie-"
"Liam, ik wil het niet weten. Het enige wat ik wil is nu bij Harry gaan!" Terwijl tranen over zijn wangen stromen, loopt Louis de keuken uit naar boven. Liam schud zijn hoofd en gaat achter hem aan.
Ik zucht diep en ga op de kast in de keuken zitten.
"Louis heeft het zwaar..." Merkt Niall op. Linn en ik knikken.
Een hoge gil klinkt van boven. Duidelijk Louis.
"Is Liam hem aan het killen of wat?" Meteen spring ik van de kast en ren de trap op. Ik zwaai de deur van Louis' kamer open, maar deze is leeg. Niall en Linn volgen me op de voet. De badkamerdeur doe ik open en zie een heel speciaal beeld. Liam en Louis zitten op de badrand. Louis' hoofd op Liam's schouder terwijl Liam rustgevend over Louis' rug streelt. In zijn andere hand zie ik hoe Liam, zo onopvallend mogelijk, een mesje weglegt.
Linn komt achter me de badkamer binnen en hurkt zich voor de twee jongens.
"We zullen bij Harry gaan..." Zegt ze waardoor Louis meteen opkijkt,
"Enkel als je beloofd jezelf niets aan te doen"
Louis neemt diep adem en knikt.
"I promise"

Reageer (2)

  • Paardenvriend

    O god.... Louis. Als Harry terug is zou hij niet willen dat jij jezelf wat aan hebt gedaan. Denk daar aan. Probeer sterk te blijven. Je staat er niet alleen voor. Je vrienden zijn bij je.

    7 jaar geleden
  • Larrystylis

    Snel veder en last Harry please beter Worden en komt er wen vervolg ?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen