Tessa Pov:
Ik liep de school in waar het feestje werd gehouden.Leverde men kaartje in en gaf men jas af.Ik kreeg een kaartje met het nummer waar men jas was opgehangen.Ik liep de gang in,en zag meteen Roos staan.Men beste vriendin.Ik liep naar haar toe,ik zag dat Thijmen met haar praatte.Zucht Thijmen .Vroeger was Thijmen een super goede vriend.Hij kwam me ophalen en dan gingen we spelen in het parkje bij mij achterom.Maar na Groep 2 werd er van alles anders.We trokken niet meer met elkaar op.Hij kreeg andere vrienden.Ik ook.Maar aan het einde van groep 7 werd ik verliefd op hem.Dat is nu al een driekwart jaar geleden.We zitten nu al 9 maanden in groep 8.Dus we hebben de cito gehad.En we moeten een middelbare school uitzoeken.Dit feest is daarom ook om mensen aantetrekken.Thijmen gaat teminste naar deze school.Ik weet het niet.Thijmen weet over mijn gevoelens en hij doet alleen aardig tegen me als zijn vrienden er niet zijn.Als ze er wel zijn word ik gepest door ze.Ook weet iedereen dat Thijmen op Liz is.Daarom heb ik aan haar gevraagd om geen verkerin met hem te nemen en ze heeft dat gezweerd.Ook zij ze dat ze niet op hem is.Maar iedereen zegt dat het wel zo is.Ik huil me daarom in slaap.Niet alleen daarom maar ook dat ik gepest word en dat ik nooit geluk heb in de liefde.Eerst had ik met een jongen Björn toen ik in groep 2 zat.Maar in groep 6 kwam ik erachter dat hij met veel meiden iets had gehad.Dus ik had het uitgemaakt.We bleven vrienden,want we waren kinderen.Daarna was ik eigelijk al vanaf groep 4 op een andere jongen ,maar dat had ik ook nooit tegen Björn gezegd.Dus we staan gelijk denk ik.Maar die andere jongen ryan was ook een pester hij schreeuwde gemeene dingen over me in de klas en peste me en toen ik loog dat ik zij dat ik niet verliefd op hem was sprong hij een gat in de lucht.En nu is het Thijmen die blijkbaar verliefd is op men vriendin.Thijmen liep weg om wat te drinken te halen,en daarna kwam hij terug met een blikje cola.Ik en Roos dansde erop los.En opeens komt Liz op me af stormen.'Heej'Riep ze naar me."hi"antwoorde ik terug.Liz begon met ons mee te dansen en opeens kwam one direction op.Ik begon keihard te gillen want het was men favoritte band.Ik hoor liz naar me roepen en kijk om'zullen we wat te drinken halen''is goed'Riep k terug. Liz zei tegen roos dat ze ook drinken ging halen voor haar.Dus ik en Liz baande een weg door de menigte."ik betaal'Riep liz naar me.'oke'riep ik terug. we bleven even staan en ik begon maaar te vertellen'Thijmen ziet er zo leuk uit vanavond he'Zei ik tegen Liz.Opeens kom Roos aan rennen"Tessa'schreeuwde ze.'Wat is er? vroeg ik aan haar."Davie is er' Ik begon te gillen en omg te roepen.Davie hebben ik en Roos ontmoet tijdens een opendag.Sinds doen kijken we altijd of hij er is.Want hij is knap maar niet zo als Thijmen.En we noemen hem davie omdat we ze nechte naam niet weten.vet lachen.Ik kijk verontschuldigend naar Liz Als roos me weg trekt.


geschreven door: snuf

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen