tessa pov:
Ik en Roos zijn nu al een tijdje naar Davie aan het gleuren en hij weet dat we dat aan het doen zijn en hij herkend ons ook.Dus op een gegeven moment kom hij naar ons toe.Ik hoor dat one direction weer opkomt en ren met haar naar het podium.We beginnen te dansen op het kleine podium.Als one direction weer afgelopen is,lopen we het podium af.Ik zie Thijmen staan en wil er naar toe lopen maar dan zie ik liz er bij staan.Ik krijg een jarloers gevoel als ik kijk. ik zie dat Roos me tze aan het praten is opeens zie ik ze omkijken en naar me kijken.Ik ren weg.Ik loop door de gang waar de kluisjes staan en ga zitten.Ik begin te huilen drama queen dat ik ben zeg.Ik zie dat er iemand naast me is komen zitten en ik kijk op.Roos zit naast me en troost me.'Kom'fluitserd ze.Ik en Roos dansen weer op het podium.ma naar een tijdje heb ik er genoeg van.Ik stap het podium af,en loop naar het bankje wat er naast zat.Roos komt naast me zitten.'wil je nog wel terug naar ze ? 'fluisterd ze naar me.'dadelijk,nu niet'Opeens hoor ik men mobiel en kijk wie er belt.LIZ staat er groot op men mobiel.Ik druk haar weg en zie dat ze al 3 keer had gebeld.Zullen we wat te drinken halen ? vraag ik aan haar.Ze knikt en we lopen naar de bar.We nemen allebij cola en betallen.Opeens zie ik jana komen en zwaai naar haar.Ze ziet me en komt op ons af.Opeens trekt ze me aan men arm en sleurt ze me naar een plek heen.Als ik zie waar ze me naar toe brengt stribbel ik tegen.Ze brengt me naar Thijmen en Liz.Ik zie dat ze me zien enLiz rent naar me toe.'waar was je nou'zegt ze bezorgd'overal en nergens'mompel ik en zie Thijmen op me af zie komen.'Tessa?'Vraagt hij aan me.'ja?''ben je nog verliefd op me.'DEmmid deze vraag probberde ik te vermeiden.'' ja'mompel ik.'Sorry'zegt hij tegen me,en hij trekt me in een knuffel.Ik knuffel hem terug en laat hem dan los.Verder is het een geweldige avond op het moment ben ik nu met Roos rond aan het lopen in de zaal."Hebben jullie een stift'te vragen. Ze hebben hier bijzondere lichten en zo gaan als je een stift op je doet glow in the darken.Na een minnutje of tien hebben we er een.1D schrijf ik op men hoofd en armen.Roos een puppy.Ik zie Liz en Thijmen staan.Ik zie ze lachend naar mij en roos kijken.Ik lach dit kan gewoon niet meer stuk.Ik kijk op men mobiel hoelaat het is.Al half 12,IK moest om kwart voor 12 voor de deur staaan om naar huis te gaan..Ik loop naar de wc om de viltstift er vanaf te halen met water.na een tijdje lukt het en loop ik de wc uit.Liz komt naar me toe.'Tessa ik moet je wat vertellen!'schreeuwd ze naar me.'oke wat is er? ''ik Ben verliefd op Thijmen.'Na dat ik dit hoor draai ik me om.Ik zie Roos op me afkomen en ik zie dat ze het weet.'Tessa ik moet je wat vertellen'ZEgt ze tegen me.'ik weet het al'Zeg ik tegen haar.'Ik moet gaan'Zeg ik tegen Roos.Ik geef haar een afschijdsknuffel en ga men jas halen.Waneer ik men jas heb en net weg wil gaan hoor ik Liz schreeuwen met Thijmen.Ik draai me om en hoor wat ze zeggen 'Sorry tessa sorry'"Tessa ga nou niet weg'en nog meer van zoon dingen maar ik loop weg.Ik bel men vader om te vragen of ze me komen op halen.Binnen 5 minnuten is hij er ik stap in en rij weg.Weg van Thijmen.weg van Liz.Ik heb me laten wegjagen als een uilskuiken speelt er door men hoofd heen als ik in bed lig en dat is het laatste wat ik denk en ik val in slaap.

geschreven door Snuf

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen