Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • annae

    Aah harry en zij zijn zo lief!!
    En ik wens ze btw veel succes om zo een jurk te gaan vinden en kopen!!
    Graag dan niet om 23.59 want ik heb echt heel erg zin in t liecst nu!!

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    <33333

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Oh Harry is zo'n schatje (:

    1 decennium geleden
  • Niallslovex

    Zo lief!

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! OMG ik las zo "Donderdagavond is de première van The Hobbit II en..." de rest las ik al niet meer want ik sprong van mijn stoel viel op de grond, sprong weer recht en begon de raarste sprongen ooit de maken, ze leken wat op die van Jade toen ze door was gelaten in Judges houses maar OMG ik ben gewoon DE grootste Hobbit fan die je je maar kan inbeelden vraag me gelijk wat ik weet het wel, ik heb een levensecht beeld van Gandalf in mijn huis staan (iets waar mensen nog steeds van schrikken) en heb een hele tolkien muur ontworpen....DUS DIT MIJN LIEFJE IS MIJN GROOTSTE DROOM EN JOU LEUKE KANDIDATEN GAAN DIE EVEN TOT VERVULLING BRENGEN!!!
    Oke sorry, mooi stukje ik heb trouwens zo zwaar medelijden met Harry maar goed snel verder PLEASEEEE??

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen