Lieve Fred,

Er is nu één dag voorbij sinds je gevallen bent in de strijd, en ik mis je meer dan woorden kunnen beschrijven. Ron helpt me nu met de fopshop, maar het is anders zonder jou. Ik voel me leeg, alsof er een deel van mijn hart is afgescheurd. Ik ben niet meer hetzelfde zonder jou. Geen grappen meer, geen broer waarmee ik altijd zoveel lol mee heb. Mam, pap en de rest hebben het er ook heel moeilijk mee, maar ik kan je vertellen dat het bij mij het ergst is. Ik mis je zo, Fred. Mam zei dat het me goed zou doen om tegen je te schrijven in dit boekje, dat doen Muggles ook altijd. Het heet een dagboek. Oh Fred, ik weet niet of ik dit nog wel aan kan. Je was altijd bij me. Had ik maar op je gelet, misschien had ik je kunnen redden. Ik wilde dat ik nog een keer tegen je kon praten, je stem kon horen en je haar aan kon raken. Steeds als ik in de spiegel kijk denk ik aan jou, omdat we eigenlijk hetzelfde zijn. Percy is erg stil, maar ik zie in zijn ogen dat hij vanbinnen kapot gaat. Was ik het maar in plaats van jij. Naast mijn broer was jij altijd mijn beste vriend met wie ik geheimen deelde en met wie ik grappen uithaalde met Ron. Ik hou van je Fred.

Liefs, George.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen