Foto bij Hoe maak je een luipaardenprint?

Ik heb onlangs een quiz gemaakt over nail art. Daarin geef ik ook enkele tips hoe je bepaalde standaard nail art kan maken. Deze tips (mijn tips) plaats ik nu ook hier en ter illustratie plaats ik enkele afbeeldingen van het internet. De foto's zijn dus niet van mij, maar ik weet wel hoe je dat design maakt. Veel leesplezier!

De dierenprints zoals luipaard-, zebra- en slangenprints zijn klassiekers. Niet enkel op je nagels, maar ook in de mode. Je kan ze op een volwassen manier dragen of je kunt het zo gek en wild maken als je maar wil. Dierenprints kunnen gemaakt worden met zoveel verschillende kleuren dat er gegarandeerd wel een combinatie tussen zit die helemaal bij jou en/of je outfit past.

Hoe maak je een basis luipaardenprint?
1. Lak je nagels in een bepaalde kleur en laat dit goed drogen.
2. Wanneer de basis goed droog is, maak je meet een dottingtool* vlekjes op je nagels. Begin hiermee in het midden.
3. Laat dit goed drogen en ga dan verder met de omlijning (met je dottingtool). Je maakt gebroken cirkels of semi-cirkels rond de vlekjes. Doe dit tot alle vlekjes omlijnd zijn.
4. Na het drogen werk je het af met een topcoat.

      * Heb je geen dottingtool? Gebruik het bolletje op het einde van een bobbypin.

      TIP: Gebruik als vlekje een lichtere kleur dan de kleur waarmee je omlijnt.
      TIP: Wil je nog iets extra’s? Vul de lege gaten tussen de ‘spots’ op met kleine lijntjes en/of cirkels (zonder de lichte kleur als vlekje) voor een echter luipaard effect.

Enkele dierenprintfoto's:






Wat vind jij van dierenprints?

Reageer (1)

  • miemstyless

    Ziet er echt vet uit!
    Heb jij dat ook een keer gedaan?
    Xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen