Tessa pov:
Het weekend na vrijdag (na het feest)was super behalve toen Roos naar me toe kwam en had verteld wat er gebeurde toen ik weg was.Ik balde men vuisten.Het boeide haar gewoon sodemieter niet.Ze had nog gedanst met Thijmen en volgens Roos niet een keer aan me gedacht.Maar verder was het een leuk weekend ik en men zus Lisanne hebben gebakken.Daarna hebben men ouders en broers geproeft en het was lekker alleen ik had iets verkeerd gedaan en daarom zagen ze er niet uit.We hadden ook kleur stof toegevoegd aan slagroom.Dus we hadden roze en blauwe slagroom echt lachen!Maar vandaag is het maandag en omdat het winter is en ik en Liz normaal atijd fietsen naar school en er nu sneeuw licht komt ze me lopend ophalen.Ik heb er echt geen zin in dat ik haar weer zie na het feest.Volgens sommige hebben ze zelf gezoend en hebben ze verkering.Nou lekker zeg!De bel gaat en ik weet bijna zeker dat het Liz is.Ik maak de deur open en roep snel dat ik men jas nog moet pakken.Ik pak men dikke jas en men tas en ga naar buiten.Ik doe de deur dicht en ik loop alvast.'Tess?"Vraagt ze aan me.'wat?'"nee niks laat maar'mompelt ze.We lopen verder en ik denk dat ik toch maar met haar moet praten dus we praten maar over niks eigelijk.Ik ben nog steeds kwaad op her.Al helenmaal als ze helenmaal niks zegt over het feest.Ik zucht geiriteerd en we lopen verder.'Tess?'vraagt ze opnieuw.'wat is er?'vraag ik maar"kijk'ze wijst omlaag en ik zie overal muntjes.We pakken alle muntjes op en het blijk 2 euro 55 te zijn.we verdelen het alleen die ene cent."pak jij maar'Zeg ik tegen haar.'nee hoor pak jij maar'en Ze gooit het muntje naar me toe.Ik vang het op en doe het geld in men zak.We lopen verder en opeens hoor ik geschreeuw.Ik kijk achterom en zie Thijmen zwaaien en schreeuwen.Ik loop ijverig door maar Liz is gestopt.'Hoi!'roept ze."hoi meiden'Zegt hij tegen ons.Ik mompel een klein hoitje en loop verder.Ik hoor Liz en Thijmen praten over van alles en nog wat het meeste over vrijdag.Ik zucht en loop verder.'tessa waarom loop je zo snel?'hoor ik Thijmen roepen.'Ja tessa niet zo ha ard!.''Ik loop helenmaal niet hard'Zeg ik tegen ze en loop verder.Ik draai met men ogen en loop verder.Ik heb nog noit zo verlangd naar die stome bassischool van ons zeg!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen