Foto bij Bottled Notes || Two

Hoofdstuk 2 van A Wallflower Story! Ik hoop heel erg dat dit hoofdstuk niet saai is. Het is nog steeds allemaal een soort introductie en er gebeurt daarom niet zo veel in dit hoofdstuk.
Ik kan gewoonweg niet geloven dat er gewoon NU AL meer dan 50 abo's zijn! Wauw! Heel erg bedankt allemaal! You all make me smile! (: (En de bladwijzers ook natuurlijk, niet te vergeten! (: En misschien zelfs eventuele "stiekeme lezers"?) Het is echt super om te weten dat er nu al zo veel mensen zijn die dit verhaal lezen, terwijl ik echt nog maar nauwelijks begonnen ben! To be honest, ik had echt geen idee wat ik van dit verhaal moest verwachten toen ik ermee begon, maar ik kan echt ongelofelijk blij zijn met de geweldige lezers die dit verhaal nu al heeft! Thanks a lot! Ook voor de geweldige reacties weer!
Jullie weten niet hoe blij ik word als je het woord "schrijfstijl" in een reactie gebruikt ^^ Zelfs al zou het iets zijn als: "Hey Charlotte, je schrijfstijl is echt prut", dan zou ik misschien nog blij worden, alleen al om het feit dat je een schrijfstijl in mijn schrijven herkent. Dan voel ik me echt zo schrijver-achtig ^^)

Love you all (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • xlovelytjex

    Ik weet niet of je mijn reacties nog leest omdat ik je verhaal nu pas lees (dance)
    Maar ik vind je SCHRIJFSTIJL heel mooi ;)

    1 decennium geleden
  • Spaceless

    oh goshie.... DIT IS ZO MOOI!
    Door jouw prachtige schrijfstijl (ja!! schrijfstijl, SCHRIJFSTIJL :)) al vanaf het begin van jouw verhaal, heb ik al weer zin om een nieuw verhaal te beginnen, terwijl ik al druk bezig ben met een ander verhaal. Ik weet niet waarom, maar op één of andere manier hou ik van nieuwe stories schrijven, de begin stukken vind ik altijd geweldig om te schrijven omdat je dan vol met inspiratie zit. Maar als ik aan een nieuw verhaal begin, vergeet ik mijn ander verhaal, en dat is niet zo'n goed idee. Je hebt er een abo bij! Ik ben nu al smoor verliefd op jouw verhaal!
    Ga zo door, meid! Wordt eens professioneel schrijfster! ;) Ik zal alvast je eerste grote fan zijn die je zal stalken op twitter enzo :P hahahhaa :D
    xx,
    iHeartLJP

    1 decennium geleden
  • LittleDecoyX

    Schrijfstijl
    Schrijfstijl
    merp

    Hoi, ja ik leef nog. Dit is maar meteen een reactie voor dit verhaal en DITR c:
    Want ik ben lui
    Sorry
    Kan er niks aan doen. Erfelijk bepaald.
    Hoe gaat het met je?
    hihihi, okay Bells, wees eens wat minder nutteloos.

    Ik ben moe
    Heb vandaag eerste schooldag achter de rug.
    Moet morgenochtend nog even laatste dingen toevoegen aan een lesje dat ik op dag 2 al moet geven
    Ja ze zijn monsters op mijn school (nee niet waar)
    Nja, de rest over afgelopen week lees je in dat gb'tje dat ik je teruggestuurd heb.

    Schrijfstijl

    Geweldig hoofdstukje, snel verder (ook met DITR)

    Groetjes van die lieve Fietsbel c: (ja ik dus)

    xxxx

    ps
    Schrijfstijl

    1 decennium geleden
  • Cannon

    Hey Charlotte, je schrijfstijl is echt prut.

    Nee grapje, ik ben dol op je schrijfstijl. Veel informatie, maar zo dat het lekker doorleest en geen seconde saai is!
    En ik ben echt benieuwd naar wat er in deze story allemaal gaat gebeuren ^^

    1 decennium geleden
  • ChocolateMuffin

    He charlotte , je schrijfstijl is prut!
    Nee hoor dat meende ik niet , ik vond prut gewoon een grappig woord ;)
    Je schrijfstijl is gewoon geweldig! De manier hoe alle woorden perfect bij elkaar passen en elkaar aanvullen. Het laat me helemaal verdiepen in het verhaal :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen