even een kort stukje

Woensdag 1 uur
ik sta op de oprit voor Jill's huis voordat ik kan aanbellen gaat de deur open:
'kom naar de jumbo eerst wat chips en drinken halen dan gaan we partyplannen met mijn eigen partyplanner' roept Jill vrolijk
die is alles dus al vergeten van zaterdag. Nou ik kan der blijheid niet verpesten ik heb alleen maar op de bank gelegen en gepraat via wapp omdat ik er geen zin in had om mensen over te vloer te hebben ik wou niet afspreken met Nils ik wou niet dat die me voorging stellen dan zou iedereen erachter komen dat ik het weet. Ik wil het eerst zelf verwerken en vertellen.

'Kom we gaan' ze pakt mijn arm en we lopen richting de jumbo
'wat wil je eigenlijk voor feestje Jill'
'een heel gezellig feest met veel mensen en vrienden en eten een film justdance dat is grappig om met een grote groep te doen en lekker hangen'
'oh gezellig wie is dan je partyplanner Melissa je nicht ?'
ik mag Melissa niet zo dus ik hoop van niet anders zit ik er weer mee opgescheept
'Nee jij gekkie jij helpt me toch'
'aha waarom moet ik zaterdag in gala dress komen?'
'we gaan gezellig een paar mensen ophalen maar eerst samen ontbijten en alles'
'cool gaan we iedereen ophalen en dan weer naar jou huis ofzo'
'nee alleen een paar speciale gasten waar we smiddags ook iets mee gaan doen'
'oh leuk wie ga je allemaal uitnodigen'
'uhmm Roos Lucy Megan Kiki Kimberly Samantha Julian Melissa Valerie Brandon Cathy en dan nog een paar jongens maar moet ik nog overnadenken'
' behoren Julian en Brandon dan niet tot de 'jongens' en wie zijn dan de speciale gasten hahah'
'je kent Julian en Brandon is mijn achterneefje en gewoon leuk maar niet voor mij zeg maar. Ik vertel niet wie de speciale gasten zijn anders is het geen verassing meer'

we pakken 2 flessen drinken en een zak chips plus een reep chocolade genoeg voor de hele dag.
Bij Jill aan gekomen zijn pakken we een boekje en schrijven we alles op ik beloof haar om zaterdag op tijd te zijn en dan rond 5 uur nemen we afscheid

'Tot zaterdag scheetje' roept Jill
' Tot zaterdag Jill' roep ik

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen