eindelijk we waren er. owen nils en ik ging met rein op vakantie, rein had het kamp al geboekt en ons leek het ook wel leuk vandaar dat wij dus nu ook mee gaan. we reden het terrein op en zagen nils rein en twee meisjes staan. we stapten uit en gaven nils en rein een jongensknuffel. we liepen naar de meisjes en owen riep: nou rein welke is je chick. rein reageerde er niet op en keek weg. nils: leg ik straks wel uit, nu niet. zei nils tegen ons. owen en ik liepen naar de meisjes toe en stelde ons voor. het eerste meisje stond dicht tegen nils aan en stelde zich zelf voor als yasmine. het tweede meisje stond alleen, ze had mooie blonde haren met een klein beetje krul. en mooie donker groene ogen. hoi ik ben daan zei ik verlegen tegen het meisje. hoi ik ben fien zei ze verlegen en blozend terug, dat maakte haar echt schattig. we liepen met zijn allen naar de tent de meiden zouden onze bedden wel even op maken. echt lief van ze. ik zie nils helemaal verliefd naar yasmine kijken en neem nils even appart mee naar het bos. nou nils vertel is ze leuk? vraag ik aan hem. ik zie hem verlegen naar bendeden kijken en knikken. en jij sjans met fien? hoorde ik nils aan me vragen. daan: nee joh wel een mooi meisje is ze lief? nils: haha daan ja ze is zeker een heel leuk meisje, maar yasmine is echt zoo leuk! daan: ja dat weet ik nu wel haha ben blij voor je gast. en ik gaf hem een box. toen we terug waren op het kamp had ik het hele verhaal ook al gehoord van esmee en rein. daan: waarom moet rein het altijd zo verpesten ik bedoel hij zegt zelf ook al dat ze heel leuk en zo is? nils: ja daan vertel mij het ik weet het ook niet, het zag er echt zielig uit om haar met tranen te zien het deed haar echt wat. daan: ja dat zal...

na een gezellig middagje door gebracht te hebben in de tent met de andere jongens waren we toe aan een activiteit. de leider is aan het woord: Oke jongens welkom, vandaag staat er een heeeeeel leuk activiteit op jullie te wachten, jullie gaan in tweetallen wel jongen meisje. naar de stad en we doen het ruilspel, wie met het meest duurste spul weer terug komt heeft gewonnen en krijgt twee nachten in de luxe kamer met 6 andere vrienden. oke maak jullie tweetal maar. ik zag hoe nils naar yasmine liep en hoe ze elkaar knuffelde fien stond er verlegen bij...

Reageer (1)

  • Reinlicious

    Aaaaw zo leuk omygod! Snel verder meis!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen