daar lig ik dan een hele dag me zelf te vervelen. ja sorry maar ik had gewoon geen zin in rein ik ben klaar met hem hoe kan hij mij dit aan doen? ik heb mn nagels gelakt teen en handen dus die zijn weer mooi, ik hem me zelf op gemaakt en heb mn haar gestijld al zeg ik het zelf je kan niet meer zien dat ik gehuild heb op dikke wallen heb dat kan je allemaal niet meer zien waar make up toch wel niet goed voor is he : )!! ik had nog even gebeld met mn ouders en mn oudere broer. dat koste me ook al weer twee uur. al met al is het 4 uur en zie ik de rest al weer aan lopen. huh ze gaan allemaal naar de grote zaal? ik wacht wel hier op de meiden. als ik yasmine en fien vrolijk en snel op me af zie rennen doe ik gauw de tent rits open en verstop me achter me kussen. ESMEE ESMEE ESMEE ESMEE OMG DIT MOET JE HOREN. schreeuwt de altijd vrolijke en drukke fien. nou vertel zeg ik voorzichtig. woooh wat ben je mooi zeggen ze allebei tegelijk. esmee: jaa ik verveelde me toch moest toch wat doen zei ik tegen ze. maar vertel nou zei yasmine tegen fien. Fien begon te vertellen over de luxe kamer en ze plakte er nog achter aan: en die daan PFOOEEEEEFFF wat een lekker ding. ik moest wel lachen om haar ik bedoel kijk nou hoe snel ze dat hele verhaal verteld had ze praate als een snel trein echt grappig om te zien en te horen. maar goed pak je spullen we gaan zei yasmine. yaaahhh zei ik en pakte mn slaap spullen in. oooh even vergeten te vertellen zegt fien, rein is er ook sorry. esmee: maakt niks uit ik negeer hem gewoon boeien. goed dat je het zo op pakt. en we lopen naar de luxe kamer. onderweg zien we de jongens lopen owen komt naast me lopen. hee esmee gaat die al beter? je ziet er stukken beter uit!! esmee: jaa tuurlijk gaat het beter ik bedoel we hebben de luxe kamer. daan liep even gauw na fien en gaf haar een kus in dr nek en liep toen ook even naar mij. jij ziet er goed uit zei die. ja gewoon vergeten en negeren he zucht ik. alles komt goed ik beloof het je. en ik zie hoe daan fien even na kijkt hoe ze loopt. ik vraag aan daan: je vind dr echt leuk he? daan: oooh menn moet je dat vragen dat ziet iedereen kijk hoe leuk ze is. oeps zei ik dat hard op vroeg hij daarna heel lief? jaa hahah zei ik lachend en we liepen de kamer binnen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen