we liepen de grote kamer binnen en keken onze ogen uit. wooh echt mooi. in mn oog hoeken zag ik owen naar een tweepersoons bed duiken die dicht bij het raam stond. ik greep mn kans en rende ook naar een bed dicht bij de badkamer. daan nam het bed die het dichts bij de kast stond. ik zag rein twijfelen maar sprong toen toch op het laatste bed. ja en wij dan? zei fien. daan: hee jij kan toch lekker bij mij in bed komen liggen. fien twijfelde geen moment en sprong naast daan op het bed. kom yasmine jij bij mij? vroeg ik haar en keek haar even vragend aan ze knikte blij en pakte haar koffer beet en liep op mij af mann wat was ze sexy. esmee twijfelde even maar ging toen voor de kast zitten haar koffer uit pakken. de rest van de groep keek rein aan en knikte naar hem. rein deed zn schouders om hoog en keek teleurgesteld naar beneden. voor dat we iets konden zeggen werd er op de deur geklopt. IK DOE OPEN IK DOE OPEN hoorde we owen gillen we begonnen te lachen en keken hem na. owen opende de deur en kwam terug met een meisje achter zich aan. hoi ik ben froukje zei ze tegen ons. hoooooooi froukje zeiden we in koor. froukje keek naar de indeling van de bedden. je mag bij mij slapen hoor meisje zei owen zacht tegen froukje. froukje glimlachte even en liep toen achter owen aan naar zijn bed. ja hallo en dan denken jullie dat ik bij hem ga slapen? zei esmee en wees naar rein. rein: ja dat verwachte ik wel? esmee: je kunt het vergeten ik slaap nog liever in een kantoenen doos onder de brug!! oke jongens stop wie gaat er mee in de jacuzzi riep ik maar om de ruzie te voorkomen. iedereen deed gauw zwem kleding aan en sprong in de 8 persoon s jacuzzi.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen