Foto bij 1. There she was right a walkin' down the street, singin', Do wah Diddy diddy dumm Diddy do.

foto ben jij. n_n'

*POV Kelsey*
Je loopt over de drukke straten van LA. Je pakt mn mp3 uit je zak en zet One Time op. Zachtjes zing je mee:
When I met you girl my heart went knock knock
Now them butterflies in my stomach wont stop stop
And even though its a struggle love is all we got
Ao we gon' keep keep climbin' till the mountain top
Je zingt tot het liedje afgelopen is en zet hem dan nog een x aan. Je loopt rustig maar opeens beukt er iemand tegen je aan. 'Omygod, kijk uit domme bimbo,' zeg je geirriteerd. Je kijkt op.
*POV Justin*
Je rent door de stad. 'Damn ik ga te laat komen voor de sound-check,' mompel je. Dan bots je tegen iemand op, die je uitscheldt. 'S-sorry, ik moest me haasten. Alles ok?' Het meisje kijkt op. 'O-M-G!' roept ze. 'JIJ BENT...' Je houdt snel een hand voor haar mond. 'Sst! Ik heb geen zin in hordes meisjes!' 'Uhh, sorry,' antwoordt het meisje. 'T geeft niet. Maar eehh, ik moet gaan doei!' zeg je. 'Nee wacht!!' Het meisje trekt aan mn arm. 'Ik, ehh, vroeg me af of je eehh, misschien iets wil gaan doen? Vanaaf of morgen ofzo?' Je ziet dat het meisje verlegen is, wat je stiekem best cute vindt. 'Uhh, ik zal ff kijken wacht,' zeg je glimlachend naar haar. Je pakt je iPhone en kijkt in je digitale agenda dinges. 'Niks gepland voor morgenmiddag.' zeg je. 'Hoe heet je eignlijk?' 'Kelsey, en jij Justin,' zegt Kelsey lachend. 'Hahah ja. Mooie naam trouwens. Maar ik moet echt gaan.' Snel geef je Kelsey nog een kus op dr wang, en dan ren je naar de studio.

Reageer (6)

  • BabyWhale

    lueke story maar ik had het ook liever in de IK vorm ;)

    1 decennium geleden
  • Aberforth

    Justin is echt een sgatje (:

    1 decennium geleden
  • BABYxGIIRL

    leuke story, jammer dat je hem niet in de IK vorm hebt geschreven. ):

    1 decennium geleden
  • AyseJ

    Leuk.

    1 decennium geleden
  • holdalittle

    OMG Bill is Homo !
    Justiin (l)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen