Foto bij 2. 'Damn Justin!'

jij&justin @ feeest. :'D

*POV Kelsey*

Je bent helemaal in de wolken omdat Justin je had "gezoend". Toen hij wegliep, was je achter hem aan gegaan omdat je zn telefoonnummer nog niet had. Die had je wel gekregen, en hij de jouwe. In de avond had Justin je gebeld om te vertellen dat een van zijn vrienden morgen een poolparty gaf, en hij vroeg of jij mee wilde. Je had natuurlijk meteen ja gezegd. Nu ben je samen met Abigail in de stad om leuke kleding te zoeken. 'Abi, wat vind je van deze?' zeg je, terwijl je een zwartwit gestreept shirtje voorhoudt met hotpants. 'Oelala, superchill voor een poolparty, voor als Justin met je wil gooien, hahah. 'Yeah sure,' zeg je lachend. Je loopt naar de kassa en rekent de kleding af. Dan ga je naar huis, Abigail blijft eten en gaat daarna ook naar huis. Als het twaalf uur 's nachts is ga je je bed in.

***


Als je de volgende morgen wakker word, kijk je op je wekker. 'SHIT!' roep je uit. Om drie uur begint de party en het is nu halftwee. Snel spring je je bed uit, en je trekt je kleding aan. Je doet je make-up op en zoekt je stijltang. 'Shittt, waar heb ik dat ding nou gelaten?!?!' roep je. 'Ahh hier,' zeg je opgelucht. Je doet de stijltang in de stekker, wacht tot ie heet is, en stijlt je haar. Dan doe je je gympjes aan. Inmiddels is het al halfdrie. Justin zou je ophalen, en om kwartvoordrie zou hij komen. Je smeert een boterham met hagelslag, en propt hem in je mond. Dan hoor je de bel. Je rent naar de deur, en doet open. Daar staat Justin. 'Heeee Justin!' zeg je, en je glimlacht. Justin glimlacht terug. 'Alles goed?' Je knikt. 'Doei mam, ik ga!!' roept je naar boven. 'Doei liefje!' antwoordt je moeder. Samen met Justin loop ik naar de limo.

*POV Justin*

Je drukt op de bel en wacht. Intussen kijk je een beetje rond. Je hebt je hoofd wat omlaag gebogen, zodat je niet herkend wordt. Alhoewel die limo in zo'n doodnormale straat ook niet echt hoort ofzo, ghehe. Je schrikt op, want de deur gaat open. Kelsey begroet je, ik glimlach naar der. Ze zegt doei tegen haar moeder, en dan lopen we samen naar de limo. Kelsey knijpt in je hand als jullie samen naar binnen stappen. 'Woooow, ik ben nog nooit in een limo gegaan,' zegt ze verwonderd. Ze kijkt rond. 'Ik had niet verwacht dat het zo groot was. 'Haha,' lach je. Je vindt het echt schattig als ze verwonderd is. Ze is echt super lief, maar ze heeft ook iets stoers. Jemig Justin, doe normaal! Je bent toch niet verliefd? denk je bij jezelf. Dan kijk je naar Kelsey. Ze is echt perfect. Je volgt haar van haar voeten tot aan haar gezicht. Je gaat iets dichter tegen haar aan zitten en pakt haar hand vast. Dan geef je haar een kus, nét niet op haar mond.

*POV Kelsey*

Justin schuift tegen je aan, en zijn gezicht komt naar de jouwe. Dan kust hij je, bijna op je mond maar net niet. Je bent best zenuwachtig, maar Justin's zoen kalmeert je een beetje. Je rust met je hoofd op zijn schouder. Hij heeft je hand vast, en streelt met zijn duim de rug van je hand. Zo zitten jullie daar een tijdje. Je voelt dat de limo tot stilstand komt, en jullie stappen de limo uit. Jullie lopen richting de deur van het enorme huis met de énorme tuin. Justin belt aan, en gelijk doet er een vrouw open. 'Justin, kom binnen!' roept ze. Ze glimlacht naar je. 'Hee, ik ben de moeder van Bob.' Als Justin ziet dat je niet weet wie Bob is, fluistert hij in je oor: 'Een van m'n vrienden.' 'Ahhh, ok,' zeg je. Daarna stappen jullie naar binnen. 'Omygod, weet je hoe vet feest dit is!' roep je. 'Hee Biebs!' hoor je iemand roepen. Je kijkt op, en ziet een jongen naar jullie toelopen. 'Hee Bob, dit is Kelsey,' zegt Justin, en ze kijkt naar jou. Die blik van hem... Die blik is zo.. Speciaal. Je wist niet dat je Justin zó leuk vond. Nja, hij zou jou wel gewoon als een vriend beschouwen enzo.

*POV Justin*

Bob begroet je, en je groet hem terug. 'Dit is Kelsey,' zeg je tegen hem. Hoe ze naar je kijkt... je wordt er steeds verliefder van. Je bént gewoon verliefd, da's zeker. Je loopt hand in hand met Kelsey naar 't zwembad. Het is inmiddels al zeven uur 's avonds, omdat de rit best wel heel lang duurde. Samen gaan jullie aan het water zitten. Nu moet ik het vertellen, denk ik. Dan weet ze het in ieder geval. 'Kels?' Kelsey kijkt op. 'Ja?' antwoordt ze. Ze kijkt je aan. Je zingt zachtjes in der oor: 'I'ma tell you one time girl I love, girl I love you, and I'ma be your one guy, You'll be my number one girl
Always makin time for you
I'ma tell you one time, girl I love, girl I love you, I'ma tell you one time: girl I love, girl I love you.' Kelsey schrikt een beetje. Dan neem je haar gezicht tussen je handen, en kus je haar zacht op haar mond. Kelsey slaat haar armen om je nek, en kust je terug. 'Ik hou van je,' fluistert ze in je oor. 'Love you too,' antwoord je. Je hebt één hand op haar been gelegd, en de andere op haar rug. 'Je bent van mij,' zeg je.


Reageer (4)

  • BabyWhale

    ik denk ook dat het een beteeje vroeg is.. maarja

    1 decennium geleden
  • kampmeisie

    is dat niet vroeg ze kennen elkaar ne´t een dag en dan meteen tot in de wolken verleift

    1 decennium geleden
  • AyseJ

    Justin (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Billislekker

    Oeh ... Bill togh XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen