Foto bij Chapter sixty-two, part three: I'm glad to be here with you.

18 August 2013

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • loveLouizzz

    jammer maar hé! dit was gwn geweldig! dus zoals de andere al zeggen: het is mss beter zo. ik vond je verhaal egt super en het was mijn eerste verhaal dat ik helemaal uitlees (bij de andere word het saai en stop ik in de helft) dus dit was gwn GEWELDEEEEEG!! xDxD xxx i love you story! :)

    1 decennium geleden
  • loveLouizzz

    OMG die gif! (yeah)(yeah)(yeah)xDxDxDxDxDxD hahah lollll vanwaar haal je die eigelijk?

    1 decennium geleden
  • HaZaLiLoNi

    Is jammer maar een derde stuk dat niet zo goed is zou het hele verhaal kunnen verpesten... Sorry dat ik het zo zeg maar het is zo... X

    1 decennium geleden
  • iHeartNouis

    Het is jammer, maar hallo, kijk wat een prachtig verhaal je geschreven hebt! Dit is het tweede verhaal op quizlet dat ik helemaal gevolgd heb tot het einde en ik zit er al anderhalf jaar op, dus dat zegt wat over jou verhaal (dat het geweldig fantastisch super etc. is). Je zou door nu te stoppen echt een topverhaal neerzetten, en als je een part 3 zou den zou het misschien langdradig kunnen worden. Elk verhaal eindigt en je mag trots zijn op je verhaal want ik heb er echt van genoten, en ik geniet er nog steeds van! Ik ga het zeker nog een keer lezen als het afgelopen is. Be proud of yourself!

    1 decennium geleden
  • LittleDecoyX

    THEN MY CURIOSITY KICKED IN. DAMNIT
    Maar ik begrijp je
    En zag het eigenlijk ook wel aankomen. Het is een geweldig verhaal maar moet zeker niet uitgemolken worden.
    Verstandige keuze

    Maar dan wel snel afmaken c:
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen