Foto bij 3. Shower fun and horse rides

<3

***Anderhalve week later***

*POV Kelsey*

Justin en jij liggen samen in Justin's bed. Je ligt met je rug naar hem toe, en zachtjes streelt hij je rug. Jullie waren naar Walibi geweest, en van Justin's moeder mocht je blijven slapen. Jouw moeder vond dat ook niet erg. Je voelt dat Justin wat aan je bh-bandje zit te frunniken, en je gniffelt. Hij is dé perfecte jongen voor je. Je draait je om, en gaat dicht tegen hem aan liggen. 'Liefje, ik moet naar m'n paard. Vind je het misschien leuk om mee te gaan?' vraag je aan hem. 'Als er niet van die gillende keukenmeiden rondlopen vind ik het best,' antwoordt Justin. Ik schiet in de lach. 'Neh, die meisjes hebben het meer op klassiek en al die rommel. En meestal zijn ze er niet op zaterdag.' 'Hmm, oké.' Justin neemt je hoofd tussen zijn handen, en geeft je een hele lange zoen. Dan likt hij over je lippen, die jij opent. Justin heeft z'n handen op jouw kont, die bedekt zijn met een boxershort van hemzelf. Omdat je niet had verwacht bij hem te gaan logeren, heb je niks meegenomen enzo. 'Wordt tijd dat we ons maar eens gaan aankleden,' zegt Justin. 'Ahh, ik kan hier wel nog een eeuw met jou liggen,' antwoord je. Je geeft hem nog een zoen, en dan gaat hij uit bed. Je volgt hem. 'Eeh, Justin, kan ik misschien douchen?' 'Tuurlijk moppie. Je weet 'm te vinden, toch?' Je knikt, en loopt richting de douche. Je loopt naar binnen en doet de deur dicht. Niet op slot, want Justin's ouders zijn toch niet thuis, en als Justin je zo ziet is het ook geen ramp ofzo. Je kleedt je uit, en je doet de douchekraan open. Dan spring je eronder. Er komt een heerlijk warme straal uit. Ik begin - zonder dat ik het door heb - met zingen. Love Me, van jóúw liefje. Soms moet je echt nog aan het idee wennen dat je gewoon met Justin hebt. Het is natuurlijk echt vet, maar je bent al een paar keer gefotografeerd door de paparazzi. Eerst leek dat je wel vet, maar nu begint het irritant te worden. De ruiten in de douchekabine zijn al beslagen, dus je tekent er een groot hart met een pijl doorheen. Onderop zet je Justin's naam, en bovenop jouw eigen. Je weet niet waar de shampoo en zeep en al die shit staat. 'Babyyyy?' roep je. 'Ja?' antwoordt Justin. 'Waar staat de shampoo enzo?' Je hoort Justin lachen. 'Kan ik binnen?' 'Wacht even!' Snel pak je een handdoek en die knoop je om je lichaam. 'Ja, kom maar.' De deur gaat open. Justin doet een kast open waar alle zeepjes enzo in staan. 'Oké, dankje,' zeg je. Je geeft hem nog een kus. Dan trek je hem onder de douche. Je handdoek valt af. Je schrikt, maar schiet dan in de lach. Justin heeft alleen z'n boxer aan, die helemaal doorweekt is door het water. Hij duwt je zachtjes tegen de muur. Hij houdt zijn armen aan de zijkanten van jouw lichaam, zodat je niet weg kan. Dan begint hij je te tongzoenen. 'I love you baby,' fluistert hij in je oor. 'Ook van jou,' antwoord je. Justin laat je lippen los, en stapt uit de douche. Hij droogt zich af, en stapt dan uit de douche. 'Tot zo schatje,' zeg je. Justin glimlacht naar je. Dan verdwijnt hij uit de douche. Je wast snel je haar en alles.

***

*POV Justin*

'Kels, waar is het?' vraag je als jullie langs een soort van boerderij achtige weg langskomen. 'Nog 5 huizen,' antwoordt Kelsey. Je zit op je fiets, en Kelsey zit bij je achterop. Ze heeft je middel vast. Als we er zijn, springt ze van de fiets af. 'Zet maar hier,' zegt ze, en ze wijst naar een soort fietsenstalling. Daar zet je hem neer. Kelsey "huppelt" naar je toe, en pakt je hand vast. Ze trekt je mee. 'Kijk, hier staat Ginger,' zegt ze tegen je, en ze wijst trots naar een roodbruin paard. 'Wauw, ze is mooi,' zeg je. 'Liefje, ik moet rijden, is dat erg?' Kelsey bijt op haar lip, en kijkt je aan. 'Nee, maar dan wil ik er ook op,' zeg je lachend. 'Of course!' roept Kelsey lachend. Je gaat met je hand door haar haar, en kust haar perfecte lippen. Hand in hand lopen jullie de stal in. Kelsey haalt Ginger uit de stal, en borstelt haar. Dan zadelt ze haar op. 'Lief, pas je even op Ginger, ik trek even m'n rijbroek aan,' zegt ze. 'Is goed,' antwoord ik. Ze vertrekt met haar rijbroek naar de wc, terwijl jij Ginger vasthoudt. Als ze terugkomt neemt ze Ginger over, en stapt ze op. 'Kom je erbij?' vraagt ze met een glimlach. Je gaat achter haar zitten, en houdt haar middel vast. Dan gaan jullie naar de bak, en drijft Kelsey Ginger aan.

Reageer (2)

  • jeanette

    srry, ik vin het best wel irritant om het in de JIJ vorm te lezen :S
    het lukt ook niet echt om verder te lezen..
    het gaat allemaal Kei snel!
    en ze liggen naast elkaar na 1 en halve week in bed..

    srry kan er niet bij.. :X:$

    1 decennium geleden
  • AyseJ

    Hoe vaak hebben ze nou gezoend xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen