Foto bij • N°50 - Anastasia Omashnova

Heey mensen.
Ik had gisteren gezegd dat de trailer vandaag uit zou komen, en dat was ook wat twitter zei.
Nu heb ik op twitter contact gehad (dat klinkt zo zakelijk, maar ik heb gwn met ze getweet) VANetherlands. Zij zeiden dit:

@curlsgiggle There are rumors that its tonight, US time, but I'm not sure!
We haven't heard anything official yet from ovam as far as I know


OVAM heeft dus inderdaad nog niets bevestigd. Dus eigenlijk was die hele trending topic van gisteren helemaal niet zeker (daarom dacht ik zelf ook dat 'ie vandaag uit zou komen)
Dat betekend àls VANetherlands gelijk heeft 'ie waarschijnlijk morgen uitkomt.
MAAR.
Er zijn wel 3 foto's uitgekomen van de film.
De eerste is van de scène dat Rose vraagt of Dimitri het meende wat hij tegen haar had gezegd tijdens de lust-bezwering.
De tweede weet ik niet meer zeker (ik moet echt het eerste deel weer eens gaan lezen want dat is ondertussen al een jaar gelezen. Ohwyeah, bijna 1 jaar een VAddict (: )
En de derde is de scène dat er met bloed iets op Lissa's muur is geschreven... Is mijn vermoeden, want ik moet echt serieus het eerste deel weer gaan lezen.
Note to myself

Lots of Love.
x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Selly

    Je staat in de top!!!!!

    1 decennium geleden
  • MNMemories

    Ik kan niet wahten op de trailer!
    Adrian is een sukkel, maar dat is Anastasia ook, dus ze passen bij elkaar, haha

    1 decennium geleden
  • Altaria

    Je hebt zijn hart gebroken? rustig maar je kan het ook weer helen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen