Foto bij 4. Swarovski Business

justin&jij<3.

***Halve maand later***
*POV Justin*

Je zit met Bob achter de Xbox. Kelsey is samen met Dakota en Audrina de stad in. Morgenavond is er een premiere van een nieuwe film waar Will Smith de hoofdrol in speelt. Via Usher mag je daar ook heen, omdat hij een soort van je manager is, en hij is bevriend met Will. Je vroeg meteen of je Kelsey mee mocht nemen, wat natuurlijk mocht. Je kan je aandacht niet op het spel houden omdat je de hele tijd aan Kelsey zit te denken. 'Jezus Bieber, wat is er met jou aan de hand?' zegt Bob terwijl hij zijn hand tegen zijn hoofd slaat. 'Ehh, ja, sorry, ik uhh, ben er niet echt bij,' antwoord je. 'Nee, heb ik nog niet door.' Bob lacht. 'In love?' 'Ja man, weetje, ik mis Kelsey. Het klinkt raar, maar ik mis der gewoon,' zeg je zuchtend. 'Uhu, ik snap ut wel. Ga anders naar haar toe, als je dat wilt?' Je kijkt Bob glimlachend aan. 'Dankje!' roep je. 'It's okay,' antwoordt Bob. Je legt de controller neer, en dan loop je naar de hal waar je je jas aan trekt. 'Spreek je!' roep je, en je verdwijnt uit de deur. Dan spring je op je fiets, en je vertrekt naar de stad. Als je bent aangekomen zet je je fiets neer. Je kijkt wat om je heen, om te kijken of er geen fans op je afgestormd komen. Als je denkt dat de buurt veilig is, snel je, met je hoofd omlaag, naar de Swarovski-winkel. Je kijkt in de etalage, en ziet zo'n ketting met een fruit achtig beestje eraan. 'Die is voor m'n schatje,' zeg je met een glimlach. Je gaat de winkel in waar een vrouw achter de kassa staat, van zo'n 45 jaar oud. 'Heee! Ben jij niet Justin Bieber?' Heb je dát gezeik weer, denk je. 'Ja, it's me,' zeg je lachend. 'Mijn dochter is héél erg fan van jou! Mag ik misschien een handtekening?' 'Of course!' antwoord je. Je krabbelt je handtekening op een blaadje. 'Maar ehmm, ik wou eigenlijk die ketting kopen. Die met dat fruit achtige dingetje,' zeg je, zonder er verstand van te hebben. 'Ahh, van de Erica-collectie?' 'Uhh ja, denk het,' antwoord je lachend. Je wijst in de etalage. 'Oh, die is leuk! Voor je vriendinnetje zeker?' De vrouw geeft je een knipoog. 'Euh ja,' antwoord je, en je krijgt een big smile als je aan Kelsey denkt. De vrouw pakt de ketting, en ze pakt um in. Je betaalt. 'Dag!' roep je. De vrouw knikt vriendelijk naar me: 'Daaaag!' Ik stop de ketting in m'n zak. Dan zie ik Kelsey lopen. 'Liefje!' roep ik, en ik loop naar haar toe. Ze kijkt op. 'Hee schatje. Wat doe jij hier?' 'Eeh, gewoon een beetje rondlopen ofzo?' Je schiet in de lach van je slechte smoes. Kelsey gelooft je ook niet. 'Jaja, zeker. Nja, doesn't matter. Gezellig dat je er bent! Uh, ik zal je even voorstellen aan Audrina en Dakota. Dreen, dit is Justin. Da, dit is Justin. Justin, dit zijn Audrina en Dakota. 'Hai Justin,' zeggen ze in koor. 'Hoi,' antwoord je droog. Dan sla je een arm om Kelsey heen. 'Ik hou van je,' fluister je in haar oor.

Reageer (2)

  • AyseJ

    Vroeger dacht ik dat Bill een meisje was xD
    Sorry hoor, ik vind hem niets...
    Mijn smaak xl :|

    1 decennium geleden
  • Billislekker

    .....
    Bill is lekker.
    En Justin is schattig (A).
    ...
    Ik heb net Billsoep gegeten ;P
    En het was bijna net zo lekker als Bill ;o.
    Mar niet helemaal.
    Marja je story is great!
    Baaibaaizwaaizwaaixx.
    Jekentme:x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen