Foto bij Twidols Part One!

Logo heb ik lekker even in 3 minuten gemaakt xD
CookieFucker zei op 23 okt 2009 - 22:42:
Ben ik even blij dat ik geen hersens heb =]

Dare voor alle wezens; Houd een soort van popstars. Nena, Pien en Janneke zijn de Jury. Wie afvalt moet hondenpoep met zeewier eten! De winnaar krijgt van iedereen een zoen

Truth voor jasper; Van wie houd je meer Nena of Alice? EERLIJK ANTWOORDEN.

en maand te laat, maar hier komt ie dan xD

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (25)

  • Dreambelievr

    O, en voor ik het vergeet:
    Dare voor Alice: maak Bella op zodat ze er een beetje goed uitziet.
    En Edward: je mag één uur met Bella alleen in één kleine kamer zitten.
    O en Jasper: laat Nena twee weken met rust.
    Zo iedereen van de 'Ik mis mijn verslaving club' is gelukkig en Nena ook. Da's weer mijn goeie daad voor vandaag.
    O en Jake? Wil je alsjeblieft een paar volturi afmaken met je vrienden? De wereld is beter af zonder. Weet zeker dat je het goed vind. Alles om vamps af te slachten. En misschien willen Emmet en Jazz wel meehelpen. Oké speel maar fijn!
    Groetjes en nog veel twidolls fun!

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Check vorige hoofdstuk voor een mega belangrijke reactie. En gaan jullie ook snel weer verder met de gewone Dare's. En waarom moet Bella de hele tijd dood. BTW +Edward! I love the song. Niets persoonlijk Jake. Het is gewoon een pakkend nummer en ik vind het lief dat hij voor Bella wil winnen. Dan ook nog + voor Alice omdat ik vind dat ze eigenlijk meer zou moeten krijgen. En ik donneer tweemilioen ton snoep naar keuze aan het fonds en als je mijn vorige reactie leest weet je dat daarbovenop nog een beloning komt omdat ze het geen koekjes gedoe goed heeft volgehouden. Love you Pien. En als je Bella levend maakt en levend houd dan verdubbel ik mijn donnatie en de beloning. Goed?

    1 decennium geleden
  • Antigone

    Okee 4 dare's, eerst 3 maar ik heb even een levende Bells nodig

    Voor Pien: Maak Bella levend (geen zorgen, waarschijnlijk is ze zo weer dood)
    Voor Bella: Jane uitdagen/pesten/irriteren/iets in die richting
    Voor Jane: Bella geen pijn doen
    Voor Edje: Aangezien Jane dat dus nooit red, je mag Bella niet beschermen als Jane toch flipt.

    1 decennium geleden
  • Spotgaai

    Damn, gaan jullie hier nog mee verder?

    1 decennium geleden
  • BusraLutz

    een dare voor jasper


    je moet met nena 2 weken een steletje na doen + zoenen+sex+en zo veder.

    dare voor emmett,

    sex met nena,

    als jasper het goed vind dat je met nena sex hep,.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen