reactie >3

iedereen ging naar binnen en ik en daan bleven nog even in de jacuzzi, om sterren te kijken. daan kwam achter me zitten en pakte me om me middel vast. daan: ik ben zo blij dat ik je ontmoet heb, en dat je ook in twente woont. ik draaide me om en glimlachte naar hem. daan: we hebben naar deze week nog vier weken vakantie he? fien: ja dat klopt. Daan: we gaan kamperen met zn achten in twente? fien: ohmygodd daan dat is echt een super idee. daan: weet ik!! fien: niet op scheppen he!! daan: hee zo ben ik nou eenmaal of nou ja ik ben geweldig. ik knikte en begon te lachen\: jij geweldig? vroeg ik. ooh jij vraagt om de kieteldood riep daan naar mij en pakte me vast en begon me te kietelen. STOP STOP DAAN ALSJEBLIEFT STOP!! riep ik maar het hielp niet. ik had door dat daan wel heel dicht bij mij was met zn hoofd. hij stopte met kietelen, en zei: je bent leuk fien. heel even stond de tijd stil. maar het ging al gauw weer verder door dat ik twee latijns zachte lippen op de mijne voelde. het was een heel klein kusje meer niet, maar voor mij was het genoeg. daan werd rood en zei: sorry. fien: maakt niks uit het was leuk. daan keek me aan en lachte lief naar me. nils: hee tottelduifjes de film begint zo komen jullie ook nog? we liep gauw de jacuzzi uit en gingen gauw even onze pjama aan doen. shit ik heb geen vest mee : ( schreeuwde ik toen ik in mn koffer keek. hier zei daan. en gooide een blauw hollister vest naar me. ik trok hem aan en rook heel even aan het vest. zoo lekker ruikt hij he. hij was te groot wat er dus best grappig uit zag. ik liep de badkamer uit en liep naar de kamer waar iedereen al klaar zat. KIJk riep ik en draaide een rondje in de te grote trui van daan. daan: sexyyyy. ik lachte en liep naar hem toe en knuffelde hem. rein: hij is te groot. esmee: ja dat ziet ze zelf toch ook wel sukkel. yasmine: nu is het genoeg met jullie twee, ga naar de badkamer of naar het balkon en ga praten.!! NU riep ik er nog achter aan. wij gingen lekker knus tegen de overige jongens aan zitten en keken de film.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen