jij: ik zei toch dat je ons met ruzst moes laten.de jongen : ik grijp je nog wel op school. jij: dan komt iedereen te weten dat je een vampier bent. de jonegn : dat komen ze dan ok van jou te weten. jij: nee horo want by onzxe familie is het bekend dat wij als mensen gedragen buiten en soms ok thuis dus ik kan het wel voor me houden e n me tanden kan ik in bedwang houden dus pech voor jou. de jonegn : hahah dan kan ik je makkelijker grijpen op school . jij : komt goed jongen komt goed maak je maar geen zorguh . zei je met ene gemene lach op je gezicht.

melvin keek je met open mond aan . melvin : jij hebt lef . jij: weet ik kom ik heb genoeg gegeten we moeten starks naar school.melvin : dan kom je die jongen tegen. jij: nou en ik grijp hem het bos ik en pak hem dan
melvin : COOL. jjullie liepen naar huis toe je had aan je pa uitgelegt wat er was en wat je wou gaan doen.je pa vond het goed maar als mense het te weten kwamen ha dik een probleem.

die ochtend
je liep op ene normaal mensen tempo de school binnen dar zag je de jongen die je jaren lantg leuk ovnd.hy heete roy hy had altijd welmeisjes om zich heen.je liep naar hem toe en zie. jij: pak me dan. het meisje die by hem staat keek hem vies aan e gaf hem een klap n zijn gezicgt je zag dat hy moeite moes oden om zich in te .jij: als je har wat aan doe dan doe ik jou wat aan .hij keek je fel aan. jij: je zou me toch op school pakken doe dat dan en je maarte je nek vrij dan hy je nek kon grijpe. maar hy deed niks. je liep weg .jij: watje.roy: wie noem jij een watje .en hy liep naar je toe.jij: ik nomede jou een watje.roy : in het bos als je niet komt ben jij een watje. jij: ikz ie je daar.zei je rustig.
je liep naar het bos toe en je zag nog niemand.na 5 min zag je hem dan het watje die toch druft op te dagen riep je luid.roy: dit ga je nooit winnen . en hy rende op je af hy duwde je tegen een boom aan je herstelde snel dus stond were op je rende naar hem en haalde ijn arm en buik oopen hy gilde het uit opeens werd je door 2 mannen beetgepakt.roy: ikz ie toch dat je dit niet ging winnen . jij: ik wist het je bent een watje dat je het zelf niet durft .en je probeerje je los te rukken.je buik werd langzaam opengehaald door roy.je gilde het uit .na dat wet kje niet precies wat je gedaan hebt.
je ogen werden gloedrood.roy keek je angstig aan. je mannen hadden je nog steeds vast voor je het wist had je de mannen met 1 ruk weg geduwt. je rende op roy af je stak je hand omhoog met lang nagels en .....................

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen