Foto bij Lieve 4.

sorry dat het wat langer duurde maar hier is dan toch het volgende deel

Toen Lieve thuis was ging ze op de bank tv kijken. Ze wist niet echt wat ze keek, ze dacht na over wat Dennis had gezegt. Ze zuchte even diep en keek weer na de tv. Na een paar minuten was ze in slaapgevallen. Na een paar uur schrok Lieve wakker, Ze keek gesrokken op de klok. Al half 5 dacht ze. Ze sprong meteen op. De kinderen moesten al lang opgehaald zijn. Ze hadden maar tot 3 uur school. Ze was echt kwaad op zicht zelf. Dit kan ook alleen maar jou gebeuren. Wat moeten ze op school nu wel niet denken. Lievde rende weer door de straten. Gelukkig was school niet zo ver. Toen ze aan kwam bij school, waren haar kinderen al weg. Ze rende in paniek school binnen. Er kwam meteen een vrouw op haar afgelopen. U kinderen zijn al opgehaald. We hadden u vriend maar gebeld omdat u niet opnam zei de vrouw. Lieve keek haar geschrokken aan. Sorry ik was in slaap gevallen op de bank en zei ze en keek de vrouw aan. De vrouw keek haar alleen verwijtend aan. Nou dan ga ik de kinderen maar ophalen en ze liep na de deur.
Lieve belde aan bij Dennis. Hij deed meteen open. Lieve dit meen je niet, waar ben je met je gedachten zei hij. Lieve keek alleen naar haar handen. Sorry zei ze. Ze wou naar binnen lopen, maar dennis hield haar tegen. Lieve keek hem kwaad aan. Laat me door zei ze. Dennis zuchte, ik wil eerst weten wat er is, want je zit ergens zei hij. Lieve keek hem aan. Hoe kom je er bij, je kent me niet eens. Dennis zuchte en liet haar door. Heey meisjes mama is er zei lieve toen ze binnen kwam. Merel stond op. Waar was je mama vroeg ze. Merel pakte haar schooltas en liep langs Lieve door naar de voordeur. Merel waar ga je heen vroeg lieve meteen. Merel reageede niet en liep in een keer door naar de voordeur.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen