Foto bij WHY??

hij is heel kort i know(A)

maaja het moet toch wel spannend blijvenxD

enjoy(K)

een steek van verdriet gaat door me heen. Waarom doet hij dit??? Opeens ze ik dat hij naar een andere tafel staart. Ik kijk in de richting en zie de tafel waar Amy en Veronique aan zitten met hun vrienden. Amy kijkt om recht in zijn ogen en ze glimlachen naar elkaar. Hoe kan dit?? Eerst verteld hij mij dat hij haar niet leuk vind en dan is hij nu met haar aan het flirten. Ik kan me zijn woorden nog precies herinneren: 'niet slecht bedoeld ofzo maar ik vind je zus nogal oninteressant.' had hij gezegd blijkbaar niet dus. Nouja hij zal wel gewoon zijn dag niet hebben ofzo ik praat wel even met hem na school. De volgende lessen gingen al net zo traag voorbij als de gene die al geweest waren, maar dan gaat toch eindelijk de laatste bel en ben ik uit. Ik weet dat hij ook uit is. Ik loop naar mijn kluisje en pak alles eruit wat ik nodig heb. Ik kijk om me heen maar ik zie hem niet. Hij zal vast al op de parkeerplaats zijn. Ik loop naar buiten en kijk om me heen. Dan zie ik het ergste wat ik me ooit had kunnen in denken........

Reageer (5)

  • Wilson

    1 keer raden ; Jasper aan het praten/kussen met een van de zussen. xD Vlug verder!!!

    1 decennium geleden
  • SuperLouby

    Dan zie ik het ergste wat ik me ooit had kunnen in denken........????????
    .... betekent nooit iets goed wat is het wat is het wat is het zeg het pleeees(A)

    Snel verderrrr:)

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    ONEEEEEEEEEE! ><
    Snelverder? (A)

    1 decennium geleden
  • Dusty

    Wat!! op zo een spannend moment stoppen
    dat betekent echt wel dat je door moet doen
    Snel verder,, ik wil niet zitten nagelbijten met de gedachten wat er kan gebeuren x'D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Snippy

    oooh ik wil het weten
    snel verder
    allemaal een lieve reactie zetten (typing)
    of ik word boos en eet jullie op en eerlijk gezegd ik heb honger:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen