Justin Bieber

"Justin? Waar zit je nou?" Ik had mezelf opgesloten in de badkamer. Ik was al een aantal maanden samen met m'n vriendin Hope. Ik had haar leren kennen in een club. Ze had iets wat me erg aantrok. Tot een paar weken geleden. Ik was weer naar een club geweest waar ik een hele mooie dame had ontmoet. Ze heet Lauren. Ze had mooi lang, bruin haar. Haar ogen glinsterde en ze was een stukje kleiner dan ik. M'n telefoon trilde in m'n broekzak. Ik haalde hem er voorzichtig uit zodat Hope me niet hoorde. Ik werd echt gek van haar. Het enige wat ze kon doen was zeuren en aandacht vragen wat me veel energie kost. Ik ontgrendelde mijn telefoon en zag dat ik een bericht had van Lauren. 'Vanavond weer uit met de meiden, ik hoop je vanavond weer op dezelfde plek te zien met je vrienden x'. Ik lachte en wilde terug typen totdat er op de deur werd geklopt. 'Justin? Wat doe je hier? Waarom heb je jezelf opgesloten?' Ik slaakte een diepe zucht en stond op van de wc-bril. Ik liep naar de deur toe en draaide 'm van het slot. Ik voelde meteen twee armen rond m'n nek gaan. Ik twijfelde even, maar liet toen mijn armen rond haar lichaam glijden. 'Ik was mezelf even aan het opfrissen', loog ik. Even keek ze me verbaasd aan maar legde toen haar hoofd op m'n schouder. Ik duwde haar wat naar achteren zodat ik niet meer vastgeklemd zat. 'Vanavond komen Demi en Kaily langs'. Ik moet toegeven, Hope is echt verwend. En ze heeft echt een vervelende stem. Klinkt misschien heel erg, maar ik kan niks anders meer doen als me irriteren als ik bij haar in de buurt ben. 'Leuk'. Ik probeer maar gemeend over te komen. 'Ik ga vanavond als het goed is weer uit met de jongens'. 'Oh! Gezellig! Je moet me toch echt een keer meenemen Justin. Je komt daar elk weekend. Zo te zien is het daar echt heel leuk'. Ja, je wilt niet weten hoe leuk het is zonder jou. Ik kan daar tenminste mezelf zijn met de jongens, Lauren en haar vriendinnen. 'Ja, beloofd. Ik neem je wel een keer mee'. Hope knikt en loopt dan weer naar beneden. Gauw pak ik m'n telefoon er weer bij en maak een groepsgesprek aan op whats'app met Chaz, Ryan, James en Rick. 'Yo buddy's.' Alle 4 zeggen ze gedag. 'Vanavond weer uit?' 'Is je chick er weer met háár chicks?' Vraagt Ryan. 'Jep!' Antwoord ik. Lachend staar ik naar m'n telefoon. Wachtend op antwoord van hun. 'Is goed. Hoelaat bij jou Jus?' Vraagt James dan. Derest van de jongens stemden ook mee in. '10 uur hier. Dan drinken we nog wat, dan nemen we de taxi en gaan we naar de club'. Ze reageerden nog dat ze om 10 uur bij mij waren. Dit werd weer een leuke avond zoals elk weekend.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen