Foto bij 009

Lauren Brown

Gezellig zit ik met Jane en Sam op de bank te praten. Ik had ze verteld over de nacht met Justin, niet te uitgebreid. Ze vonden het 'leuk' voor me want ze wisten hoe gek ik was op die jongen. Hij zat continue in m'n hoofd. Ik voel m'n telefoon trillen die naast me op de bank ligt. Ik ontgrendel m'n telefoon en zie dat ik een berichtje heb. En heel toevallig had ik een berichtje van de allerleukste jongen op aarde. Jammer genoeg zag ik hem maar heel weinig. Eigenlijk zag ik hem alleen maar als we uitgingen. En dat was vaak maar 1 keer in het weekend. Ik opende het berichtje. 'Hey Shawty, ik ben bij Chaz thuis met Ryan. Kom je ook langs?' 'Is dat heel, maar dan ook heel toevallig Justin?' Vraagt Sam plagerig. Ik voel hoe mijn wangen rood worden en knik. 'Wat zegt ie?' Vraagt ze dan heel nieuwsgierig. 'Oh, uh.. Of ik langskom. Hij is bij Chaz thuis met Ryan. Maar ik ga niet, want jullie zijn hier'. Ik lach erbij als ik het zeg. 'Vraag anders of je ons mee mag nemen. Want Ryan is echt heel sexy'. Ik moet lachen om Sam. Meteen begin ik terug te typen naar Justin. 'Ik ben met Jane en Sam bij mij thuis. Ik wil ze niet wegsturen, maar ik wil jou ook graag zien. Love x.' Ik druk op verzend. Al gauw is hij wat aan het terug typen. 'Wat zegt ie? Wat zegt ie?' Vraagt Sam opgewonden. Ik grinnik en besteed mijn aandacht weer aan mijn telefoon. Meer aan Justin eigenlijk. 'Neem ze maar mee. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch? Ik zie je zometeen. Kiss.' 'Jullie mogen mee!' Ik verbreek de stilte. 'Let's go!' Stelt Jane voor. 'Wow, wait. Wil je me zo naar Justin toe laten gaan?' 'Wat is er mis mee dan?' Vraagt ze met een diepe frons op haar gezicht. 'Ha-ha, ja heel leuk grappenmaker. Ik ren even naar boven'. Zonder om op antwoord te wachten loop ik naar boven toe en bekeek mezelf even in de spiegel. Ik keek even sip naar m'n shirtje dat ik aanhad en verwisselde die in een kleurrijker shirtje. Een laagje mascara kon ik ook nog wel gebruiken. M'n haar zat vast met een bananenklem wat er wel me door kon. Toen ik klaar was liep ik weer naar beneden. 'Ready to go!' Roep ik vanuit de hal. Ik hoor beweging in de woonkamer. Voor ik het weet staan Jane en Sam al hun schoenen aan te doen bij de voordeur. We lopen de deur uit opweg naar mijn auto. Onderweg naar Justin, Chaz en Ryan. Een fijn gevoel borrelde op in mijn buik bij die gedachten. Ik deed de deur open nadat ik de auto van het slot had gehaald en startte de auto. Nadat Jane en Sam ook goed zaten reed ik de weg op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen