Foto bij Hoofdstuk 78

Nog een weekje en dat begint school weer :,(
Kan wel janken. Ik heb echt totaal geen zin in school.

Zijn jullie al naar school of niet??
Als je op school zit tenminste :$

Xx,
Storiesxx3

“Wat doe jij hier? Hoe ben jij binnen gekomen?” Charlie doet zijn handen omhoog, net alsof hij wordt aangehouden door de politie. “Rustig. Ik heb niks gedaan.” “Hoe ben je dan binnen gekomen? Ik heb je niet binnen gelaten.” “Nee dat klopt. Dat heeft de receptioniste gedaan.” “Wat!” “Ja, nadat jij de deur voor mijn neus dicht had gegooid, heb ik een rondje gelopen op het terrein. Toen ik moe begon te worden ben ik naar de receptie gegaan en daar heb ik een sleutel gevraagd. Die heb ik gekregen en zo ben ik binnen gekomen.” Een gefrustreerde kreun verlaat mijn mond en ik vlecht mijn vingers in mijn haar. “Pak je spullen en ga weg.” “Waarom?” “Omdat ik jou niet in mijn buurt wil hebben.” “Maar dit is ook mijn huisje, dus ik mag hier gewoon slapen.” “Nee dat mag niet. Ik was hier eerder, dus ga dit huisje uit.” “Nee. Dat doe ik niet.” “Wees niet zo koppig en ga weg.” “Nee!” Ik kijk Charlie boos aan en bijt op mijn lip. Hij gaat dit huisje verlaten en wel nu. “Geef mij je sleutels en verlaat dit huisje”zeg ik terwijl ik mijn hand uitsteek. Charlie kijkt me aan en schudt zijn hoofd. “Geef ze nou maar gewoon.” “Nee.” “Charlie”schreeuw ik en loop naar hem toe. Een paar centimeter voor hem stop ik en kijk hem diep in zijn ogen aan. “Ga. Nu. Weg. Ik. Haat. Je”zeg ik met mijn kaken stijf op elkaar. Charlie’s hand gaat naar mijn schouder en rust daar. Zijn andere hand legt hij op mijn wang en we kijken elkaar aan. “Nee dat doe je niet.” Gaat hij mij nu serieus nog bozer maken. Ik geef hem een duw en hij belandt op bed. Het is alleen jammer dat Charlie mijn hand weet vast te pakken en mij meetrekt op het bed. Ik beland bovenop hem en Charlie draait ons snel om zodat hij bovenop mij ligt. Charlie gaat op zijn knieën zitten en kijkt me aan. Snel pakt Charlie mijn handen vast en plant ze boven mijn hoofd. Mijn hart klopt bijna in mijn keel en ik kijk snel naar iets anders dan zijn gezicht. Charlie pakt met één hand mijn handen beet en leunt over mij heen. “Ik weet dat je dit niet erg vind”zegt Charlie terwijl hij met één hand over mijn wang strijkt. “Charlie ga van me af, pak je spullen en rot op.” De laatste woorden schreeuw ik tegen hem maar ze doen niks bij hem. Nee hij begint zelfs te lachen. Klootzak. Zijn hand glijdt van mijn wang naar mij nek en hij laat hem rusten net boven mijn borsten. Als hij ook maar waagt om mijn borsten aan te raken dan trek ik zijn ballen eraf. Echt ik meen het. Hij weet me altijd weer super agressief te maken en dat ben ik normaal helemaal niet. “Haal je hand nu weg, voordat je me nog bozer maakt.” “Wat wil je doen dan?” “Dat voel je zo wel als je nu je hand niet weghaalt.” “Ik ben niet bang voor jou.” “Dat zou je wel moeten zijn.” “Oeh wat ben je leuk als je agressief bent.” Ik kijk Charlie nu heel boos aan. Wat wilt hij hier nou mee bereiken? “Hand weg. Nu”zeg ik met mijn kaken op elkaar. Charlie lacht alleen naar me en laat zijn hand liggen. Dan moet hij het zelf maar weten. Heel langzaam doe ik mijn knie omhoog en geef Charlie dan een heel hard knietje tegen zijn kont. Hij laat mijn handen los en gaat rechtop zitten. Ik haak mijn handen in elkaar en geef Charlie een harde slag in zijn klokkenspel. Charlie klapt in elkaar en ik geef hem een duwtje waardoor hij van mij en het bed afvalt. Een harde bonk laat mij weten dat Charlie op de grond ligt en dat ik weer opkan staan. Ik sta snel op van het bed en ga naast Charlie staan, die ligt te creperen op de grond. “Je pakt zo je spullen en als ik terug ben, ben je weg.” Ik verwacht geen antwoord en loop naar mijn kamer om snel even iets anders aan te doen. Ik trek mijn bikini aan en pak mijn tas zodat ik weer naar het strand kan. Als ik alles heb, loop ik weer de woonkamer in zodat ik mijn mobiel kan pakken. Ik kijk even snel de kamer van Charlie in en zie hem languit om de grond liggen. Lekker voor je klootzak. Ik grinnik nog even, pak mijn mobiel en loop dan naar buiten. Ik stuur Peter nog snel een berichtje en loop dan naar het strand met een grote glimlach op mijn gezicht. Charlie heeft gewoon een grote fout gemaakt. Hij heeft de bitch boos gemaakt.

Reageer (2)

  • Girlicious

    Wat een eikel! ! Hih verkrachtte der bijna! ! WTF licht peter in aimee!! Super peter komt dan in actie en verlost je eindelijk van Charlie.
    Jij weet mij ook goed boos te krijgen met dit deeltje. Zo gemeen! Maar toch snel verder!!

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    Hahaaaa!!

    Charlie heeft gewoon een grote fout gemaakt. Hij heeft de bitch boos gemaakt.

    GENIAAL gewoon!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen