Foto bij Epiloog.

Dit was het einde van Zodiac LEGENDS.
Ik schreef deze story met de gedachten dat het een vierdelige serie zou worden. Maar toen ik Ophiuchus liet doodgaan, herinnerde ik mezelf eraan dat ik altijd had geschreven dat Ophiuchus nooit doorgegaan was, wat betekende dat hij dus nog zou reincarneren. Daarmee kon ik een deel 5 gaan schrijven en wist ik meteen dat het door zou lopen in een deel 6 en deel 7.
Al vrij snel wist ik dat dit echt het einde was van Zodiac LEGENDS.

MAAR!

Nu ik de oosterse sterrenbeelden in de story heb laten komen, zijn er vele mogelijkheden voor mij gekomen.
Ik besloot al snel dat ik een soort spanning zou creëren tussen de oosterse en de westerse sterrenbeelden, dus vandaar dat ik daarop in wil gaan.
Ik houd me aan mijn woord als ik zeg dat dit het einde was van Zodiac LEGENDS aangezien ik een gloednieuwe story start genaamd.....

Zodiac Wars

Zodiac Legends ging over de strijd tussen de sterrenbeelden en de slangendragers maar Zodiac Wars gaat over de strijd tussen de oosterse en de westerse sterrenbeelden.

Ik hoop dat jullie allemaal deze nieuwe story zullen gaan volgen.

En hier is de link!

Zodiac Wars (1) - Regret

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen