Foto bij irreversible

weer een nieuwexD

goh ik ben echt goed bezig 3 op 1 dag(yeah)

enjoy(K)

als ik stop met rennen kijk ik waar ik ben. Ehm..... even denken ergens in het bos. Ach wat maakt het ook uit, het zou toch niemand iets kunnen schelen als ik hier gewoon verdwaal en nooit meer terug kom. Misschien moet ik even met Alice gaan praten die kan me wel opvrolijken, en misschien weet ze wel wat er aan de hand is met Jasper. Ik begin te lopen. Ik had in de tijd dat ik daar even had gezeten uitgevogeld waar ik nu eigenlijk was. Na een uur lopen zie ik het huis van de Cullens. Ik loop naar de deur en bel aan ik hoopte dat het meteen Alice zou zijn want ik had echt geen zin om met Jasper te praten. De deur word open gedaan en Emmett staat in de deur opening. 'wat is er?' zegt hij bot. Das raar ik geloof niet dat Emmett ooit bot tegen me heeft gedaan. 'ehm... ik kom voor Alice.' zeg ik voorzichtig. 'ALICE' brult hij door het huis. Langzaam aan kwam Alice aansjokken. Huh Alice en sjokken dat klopt gewoon niet. 'wat is er nou weer?' vraagt ze humeurig aan Emmett, maar dan ziet ze mij staan. 'oh wat moet je?' vraagt ze geïrriteerd. Ik voel mijn ogen weer prikken en langzaam worden ze weer vochtig. Ik zie achter haar Edward staan als ze dat heeft gezegd. Ik kijk hem een seconde hulpeloos aan en ren dan weer weg. Hij is de enige die ook maar nog enige emotie in zijn ogen heeft. Alice mijn inmiddels beste vriendin had me laten vallen en Jasper de gene waar ik hopeloos op verliefd ben heeft een ander. Er is gewoon niemand meer die van me houd. Dit wil ik niet meer, dit kan ik niet meer. Ik wil hier niet meer zijn ik wil naar papa en Lilly daar zijn tenminste nog mensen die van me houden.

Edward POV.

'wat moet je?' hoor ik Alice geïrriteerd tegen Eden zeggen. Ik weet gewoon niet wat er is met de mensen in dit huis. Alice is echt het tegenovergestelde van wat ze normaal is en de rest is ook de hele tijd humeurig en continu geïrriteerd. Maar Jasper, Jasper die doet toch wel heel raar. Ten eerste zei hij tegen mij dat die Amy echt een kreng was, en ten tweede heeft hij me gisterenmorgen nog verteld hoe hopeloos verliefd hij op Eden was en dan gaat hij met die Amy staan zoenen. Dat zou Jasper, de echte Jasper, nooit doen. Die zoent niet zomaar met iedereen, al gewoon niet al was het puur om Eden niet te kwetsen. Dit moet ik uitzoeken. Ik loop naar Carlisle's kantoor en ga naar binnen. Ik kijk in wat boeken. Ah hier staat het, nee dit kan niet dit mag niet. Ze zijn beïnvloed door een sheika. Dat is een vampier die helemaal door is gedraaid en daardoor emoties van andere wezens kan beïnvloeden, maar het kan ze alleen maar slechter maken. Maar dat is niet het ergste er staat bij eigenschappen: ONOMKEERBAAR.

Reageer (12)

  • Oblivisci

    OMG...

    1 decennium geleden
  • Avengers

    OMG. :O

    1 decennium geleden
  • SuperLouby

    Wanneergajenouverder?wanneergajenouverder?wanneergajenouverder?wanneergajenouverder?
    wanneer ga je nou verder ?xDxDxD

    IK BEN ONGEDULDIGGGG :$xD:)

    1 decennium geleden
  • MearaLilith

    Dat is niet goed..-_-'

    VERDERRR!!!

    X

    1 decennium geleden
  • cupcake09

    snel verder!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen