Foto bij Is er nog hoop?

Of toch niet? ''Dondervacht , kom hier! '' schreeuwde Lichtster zodat de medicijnkat het kon horen. Dondervacht kwam binnen. ''Wat is ... Nee ! Nee! Grijsjacht nee!'' ''Zorg dat hij niet dood gaat , help hem!'' commandeerde Lichtster. Dondervacht kwam naar Grijsjacht toe en bekeek hem goed. ''Hij ademt , maar heel licht''. ''Zilver!... Oh vergete...'' Ineens kwam de zilveren poes binnen vliegen. ''Ik ben er! Maar...'' Zilverpoot keek naar Grijsjacht. Daarna gleed haar blik op Doornklauw. ''Zijn ze...'' ''Doornklauw wel , Grijsjacht nog niet''maakte Lichtster snel een onderbreking op de Leerling- Medicijnkat's vraag. ''Haal spinrag ! en papaverzaad , alles wat je kunt vinden en meenemen! '' beval Dondervacht haar. De zilvere poes sprintte naar het medicijnhol.''Goudpoot , help me met dragen!'' riep ze haar voorbijganger. ''Oke!'' ''Pak alles wat je kunt''. De katten verzamelde snel alle benodigdheden. ''Waarom ?'' vroeg de kater. '' Grijsjacht heeft Doornklauw gedood , maar andersom bijna ook ''. ''Kom mee dan!'' Snel racete de katten naar het hol. '' Oh nee , Grijssjacht! '' krees Goudpoot. Hij liet de spullen vallen. Dondervacht drukte gauw wat spinrag tegen de Commandant aan. Zilverpoot deed hetzelfde. Ineens opende Grijsjacht half zijn ogen. Was er toch nog hoop ?

Reageer (1)

  • Scara

    kom op Grijsjacht je moet blijven leven :O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen