Foto bij Songbird - Brittana

hier is mijn eerste One Shot

Brittany Pov.

“Britt-Britt, kom je mee naar Glee club?” meteen weet ik dat het Santana was die het vraagt want zij is de enige die me Britt-Britt noemt.
“Ik kom er aan, Tana, nog eventjes mijn tas pakken.” Ik pak mijn tas uit mijn kluisje en draai me naar Santana. “Klaar.”
Terwijl ik mijn pink in die van Santana haak lopen we naar Glee club. Ik ben zo blij met Santana als mijn beste vriendin, eigenlijk wil ik meer zijn dan vriendinnen maar Tana heeft Sam al. Ugh, Sam, ik kan hem echt niet uitstaan. Hij zorgt ervoor dat ik niet samen kan zijn met Santana, naast het feit dat Santana nooit iets voor mij zal voelen want ik ben een meisje en Santana valt niet op meisjes.
“Britt… Brittany!” ik schrik op uit mijn gedachten
“Ja? Wat is er Tana?”
“Ik heb je nu al bijna tien keer geroepen en je reageert niet.” Blijkbaar zat ik diep in gedachten.
“Sorry Tana, ik bedacht me net iets.” Vertel ik haar.
“Oow, wat dan?” vraagt ze. Ja, ik mag misschien niet de slimste zijn maar ik snap heus wel dat ik dit niet moet vertellen, want dan verraad ik mezelf.
“Wist je dat dolfijnen eigenlijk homo haaien zijn?” vraag ik daarom maar.
“Echt?” antwoord ze verbaast. Ik knik en Santana lacht. Ik kijk van opzij naar haar, ze is zo knap als ze lacht.
“Maar wat wouw je daarnet vragen?” vraag ik als ik me herinner dat ze iets wilde gaan zeggen.
“We zijn er,” zegt ze “kom je mee naar binnen?” snel knik ik. Als we naar binnen lopen zie ik dat er helemaal niemand is.
“Waarom is er niemand, Tana?” vraag ik verward.
“Ik moet je iets vertellen.”zegt ze. De muziek begint en ze begint te zingen.

“For you, there'll be no more crying,
For you, the sun will be shining,
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right

To you, I'll give the world
to you, I'll never be cold
'Cause I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.

And the songbirds are singing,
Like they know the score,
And I love you, I love you, I love you,
Like never before.

And I wish you all the love in the world,
But most of all, I wish it from myself.

And the songbirds keep singing,
Like they know the score,
And I love you, I love you, I love you,
Like never before, like never before.”

Aan het eind van het nummer hebben we beide tranen in onze ogen.
“Ik hou van je Brittany, en ik zal altijd van je blijven houden.”
“Ik hou ook van jou Santana. Kom hier.” En ik open mijn armen. Snel komt ze naar me toe en ze kruipt in mijn armen. Net als ik haar een kus op haar wang wil geven draait ze haar hoofd naar me toe waardoor mijn lippen op die van haar terecht komen. Vuurwerk, dat is wat ik voel. Ik haal mijn lippen niet weg en Santana ook niet. Na een poosje haal ik mijn lippen weg en kijk Santana lief aan.
“Ik hou van je.” Zeg ik zacht.
"Ik ook van jou," zegt Santana "Wil je mijn vriendin zijn?" blij knik ik "Ja, heel graag!" vervolgens geef ik haar een kusje op haar mondhoek.

~~~~

De volgende ochtend word ik wakker naast Santana. Mijn moeder vroeg niks toen ik zei dat Santana zou blijven slapen, dat doet ze toch al minstens één keer per week. Ik kleed me aan en loop naar beneden. eenmaal beneden bak ik een eitje en zet ik thee, dit zet ik allemaal op een dienblad en voorzichtig loop ik weer naar mijn kamer. daar aangekomen zie ik dat Santana nog slaapt. ik zet het dienblad neer en geef mijn lieve vriendinnetje een klein kusje op haar lippen
"Wakker worden, lieverd." fluister ik "ik heb een ontbijtje voor je gemaakt." Langzaam wordt ze wakker.
"Aaaw, dankjewel schatje." zegt ze. ze geeft me een kus en ik word helemaal warm van binnen.
Ik ben gelukkig.

Reageer (4)

  • HiIson

    Lief!

    1 decennium geleden
  • NayapoutsX

    Hahaha dat Brittany dat serieus zegt in de serie , zo awesum
    verder is deze one shot echt aqb ibxibciqbxibciqbcibcbivbizbv !!!

    1 decennium geleden
  • Wasbeer

    Omg awesome <3
    Nederlands tho xD

    1 decennium geleden
  • Scara

    hihi skattig!!
    maar homo haaien dat wist ik nog niet
    (ik heb een slappe lach nu)
    xDxDxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen