Foto bij Chapter 48

Kort hoofdstukje, ik weet't, maar 't was nogal moeilijk om te schrijven omdat ik niet echt zo goed wist hoe ik het moest schrijven
-xxx-

Eindelijk heb ik de sleutel van de hotelkamer in mijn handen. “Kom op, Lou! Naar het hotel! Nu!” Hij kijkt me raar aan en knikt dan. Waarschijnlijk denkt hij ‘gekken mag je nooit tegenspreken’ grinnik ik bij mezelf.

“Dankjewel! Je bent een schat!” bedank ik hem als hij me afzet voor het hotel. “No thanks” grinnikt hij. “Slaapwel, darling” zegt hij grinnikend, waarna ik hem een tik tegen zijn hoofd geeft. “I’ve kissed Niall, remember?” grijns ik. Hij knikt hevig. “Slaapwel” herhaalt hij dan. Ik grinnik. “Slaapwel Lou, doe de groetjes aan de rest en tot straks!” zeg ik, waarna ik de deur opendoe en uitstap.

Nu kan ik eindelijk naar Robin! spookt het opgewekt door mijn hoofd. Als ik voor de kamer ben, sta ik twijfelend met de sleutel in mijn handen. Wat zou Robin zeggen als ik ineens terug ben? Zou hij blij zijn? Boos misschien? Moet ik eigenlijk wel naar binnengaan? Is het niet beter als ik bij Niall bleef slapen? Ik hak de knoop uiteindelijk toch door en steek mijn adem inhoudend de sleutel in het slot.

Reageer (3)

  • imapayner

    WinnieTheLou aub he Robin mag ni dood!!! wss is da een lekkertje :p

    1 decennium geleden
  • lauraxxxluna

    Ow god hoe gaat Robin reageren?!?!
    YAY!!!! JE STOPT NIET!!!! WOOHOO!!!!!
    X

    1 decennium geleden
  • WinnieTheLou

    Nu is robin owk dood, stel u voor..
    Snel verdeeeeerrr! Ik kan niet wachten!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen