Foto bij Goed nieuws !

Ondertussen waren de twee katten het kamp uit gegaan. '' Heb je het naar je zin in de Clan?'' vroeg Goudpoot. ''Ja hoor'' miauwde de poes. ''Ik vind dat je oom Grijsjacht het best goed doet als commandant. Hij is nog niet genezen , maar je ziet duidelijk waar zijn loyaliteit ligt'' snorde de poes. ''Ja , inderdaad '' vond Goudpoot.

Evenlater kwamen de twee katten het kamp binnen met 2 dikke konijnen , 1 waterrat en 1 duif. Lichtster kwam naar de twee katten toe , zodra ze de prooistapel hadden gevuld. '' Hee Goudpoot en Zandkit'' miauwde ze opgewekt.'' Ik heb goed nieuws. Je krijgersceremonie is vandaag!'' Goudpoot wist niet wat hem overkwam. Een super blij gevoel deed zijn poten tintelen. '' Gaaf toch Goudpoot?! Je word krijger!'' '' Bedankt Lichtster! Enorm gaaf zul je bedoelen '' verbeterde Goudpoot haar. ''Je hebt het meer dan verdiend Goudpoot. Ik had je al veel eerder krijger moeten maken... Maar met Doornklauw , het was zo ingewikkeld...'' zuchtte de leider. '' Ik weet het Lichtster ''. Er viel een stilte. '' Hebben jullie al bij Grijsjacht gekeken? Het gaat stukken beter met hem. Dondervacht zeg dat zijn wonden goed genezen!'' doorbrak Zandkit deze stilte. ''We hebben geluk gehad , maar we zijn ook veel krijgers verloren. Ik hoop dat het deze gedurende periode wat beter gaat'' murmelde Lichtster ongemakkelijk. '' Het komt heus wel goed '' troostte Goudpoot haar. ''En met Goudpoot als krijger hebben we niks te vrezen '' grapte Zandkit. Ze duuwde speels haar voorpoot tegen hem aan. Ineens hielde de leerlingen een schijn gevecht. Goudpoot sprong naar Zandkit , maar ze ontweek handig zijn aanval. Zandkit deed een paar sprongen naar voren gaf Goudpoot een flinke mep met haar voorpoot. Zandkit aarzelde geen moment en schopte hem in zijn buik waardoor hij tegen de grond rolde.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen