Foto bij Een happy end?

Hierboven zie je Zwartvoet

Zilverpels verlichtte het bos. De sterren schenen lichter als normaal. Dan keek de SterrenClan waarschijnlijk mee. Een lichtgekleurde lapjeskat sprong omhoog. Een andere lapjeskater nam zijn commandantenplaats in. De twee katten keken erg tevreden. De Clan stond erom heen en keken hun leider vol verwachting aan. Nu keek ze naar een leerling met zijn gouden poot en zei : '' Goudpoot , je hebt je loyaliteit bewezen en de Clan is erg trots op je . Ik, Lichtster , leider van de ZonneClan , doe een beroep op mijn krijgervoorvaderen om op deze leerling neer te kijken. Hij heeft hard getraind om de werking van uw nobele krijgscode te begrijpen en ik beveel hem nu, op zijn beurt, aan als krijger. Goudpoot , zweer je dat je de krijgscode in ere zult houden en de Clan zult verdedigen en beschermen met gevaar voor eigen leven?'' Goudpoot zijn ogen glansde. '' Ja , dat zweer ik ''.''Dan geef ik je nu uit naam van de SterrenClan je krijgersnaam. Goudpoot , van nu af aan zul jij bekend staan als Goudhart . De SterrenClan eert je dapperheid en loyaliteit . We heten je welkom als volwaardig krijger van de ZonneClan!'' Goudhart keek naar de Clan en zag Zandkit helemaal vooraan. ''Goudhart ! '' riepen Zandkit , Geelster , Leeuwenpoot , Zwartzicht en Zilverpoot als eerste. Toen deed de rest van de Clan mee. ''Goudhart ! Goudhart ! '' Goudhart gaf Lichtster haar schouder een dankbare lik. '' Bedankt Lichtster '' fluisterde Goudhart. ''Jij bedankt , Goudhart '' fluisterde ze terug in zijn oor. De katten sprongen naar beneden. Bijna iedereen van de Clan kwam naar hem toe , om te feliciteren. '' Gefeliciteerd , je bent nu een krijger ! '' miauwde Leeuwenpoot enthousiast. '' Mijn broer als krijger , wie heeft dit ooit gedacht ? '' miauwde Zilverpoot trots. Ze gaf hem een vlugge lik. '' Gefeliciteerd Goudhart! '' miauwde Grijsjacht trots. '' Ik ben er trots op dat mijn neef een krijger is geworden ''. ''Goed gedaan Goudhart '' een lichtrode poes drong door de menigte naar hem toe. '' Door al deze situaties , ongemakkelijkheiden en niet fijne tijden , jij hebt overwonnen. Goed gedaan! ''. Geelster kwam naar voren om hem ook te feliciteren maar ineens klonk er een vreemde dreigende stem.

Alle katten draaide zich geschrokken om . '' Gefeliciteerd Goudhart. Je bent toch nog krijgereen geworden! '' het laatste werd uitgespuugd. De schaduw drong naar voren. Hij was niet alleen. ''Wat moet je Zwartvoet! '' riep Goudhart. ''Ik geef alleen maar je verassing hoor !'' Tijgerschaduw , Windstorm en de andere zaten nu ook naast Zwartvoet. Zijn ogen glommen kwaadaardig en zijn poten waren nu klauwen. Zijn nagels glinsterde in het maanlicht en hij ontblootte zijn tanden. Klaar voor een gevecht...

Wat er hierna gebeurd moet je lezen in mijn volgende storie van Warrior Cats - SunClan . Daar ben ik nog momenteel mee bezig. Stuur me een reactie voor als je op de hoogte gehouden wilt worden ;D

Reageer (4)

  • Loofpoot

    Spannend !! Ik lees gauw verder !!!!

    1 decennium geleden
  • Scara

    1 decennium geleden
  • Scara

    Super mooi verhaal BleustarX! Ik help je de volgende keer beter want 1 hoofdstuk invet weinig er staat ook al niet zoveel in!

    1 decennium geleden
  • Cloudtail

    SUPERMOOI GESCHREVEN CHAPEAU MEN HOED AF!!
    maak nog een story van warrior cats! (geen deel twee want deel twee is meestal slechter...)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen