Foto bij Wat zit er in?!

Wat zit er in?!

Milan komt naast je lopen. "En wat zit er in?!" "Als ik er in kijk of het open maak ga ik eraan. En ik wil het niet proberen. " "Weet je Sindy? Ik vind het een rare verpakking." "Hij wil voorkomen dat de politie het een verdacht pakketje vindt." Je loopt verder. Jullie zeggen een tijdje niks todat je in de straat komt waar je moest zijn van Bill. Je kijkt rond. Het is een achterstand buurt. De huizen storten in, de ramen zijn dicht gespijkerd, er lopen allemaal gansters over straat. 41, 43, 45! Nummer 45! Die moest je hebben. Je belt aan. Er staat een enge vent aan de deur. "What mot je kind!" "Ik moest een pakketje van Bill afleveren." Je geeft het pakketje. Die enge vent kijkt er naar en maakt het open. Je kan net niet zien wat het is. Hij knikt naar je en doet de deur voor je neus dicht. "Krijg je geen geld ofzow voor Bill?" Je kijkt Milan aan en haalt je schouders op. Milan pakt je hand en jullie lopen naar huis toe. Milan loopt mee naar jou straat. Je nodigd Milan uit om mee met je naar huis te gaan. Je zoekt je huissleutel en doet de voor deur open. Als je verder naar binnen gaat zie je je moeder op de bank zitten. "Lieverd waar was je?! Je was alweer een hele dag weg! Is er wat gebeurt. Met wie was ...." Je moeder is stil als Milan binnen komt. "Dag mevrouw Visser. Ik ben Milan, Sindy's vriendje" Milan steekt netjes zijn hand uit. "Dag Milan" Je moeder is gelijk stil. "Kom Milan, we gaan naar mijn kamer." Milan volgt je naar boven. Je leid Milan rond door het huis. Als laatste doe je jouw kamer laten zien. Milan gaat op je bed zitten. Je doet je kamerdeur op slot. Daarna loop je naar je pc toe en doet hem aan. Je zet je neer op je bureaustoel. "Sindy kom is naast me zitten" Dat doe je. "Sindy (zoen) ik houd veel van je (zoen) ik wil je nooit meer kwijt( hele lange zoen)" Milan buigt zich over jouw heen. Hij gaat boven op je liggen en streelt je. Je stopt met zoenen. "Sorry Milan maar ik..." "Ik begrijp het. Vergeet alles maar. Het was niet mijn bedoeling." Milan kijkt weg. Met je hand til je zijn kin op en kijkt hem aan. "Milan, er komt een tijd. Maar nu gewoon nog niet. " Je geeft hem een hele lange zoen. De zoen wordt onderbroken door je telefoon. Het is Bill. "Heb je het pakketje al afgeleverd?!" "Ja" "Dan kom je morgen maar weer naar het park. Zelfde tijd, zelfde plek!" En Bill hangt op.

Milan kijkt jouw aan.

En dit is het einde!!! :P

Reageer (3)

  • damnshinoda

    Veatt.
    heb een abbo genomen. (nerd)

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    Oeeh spannend!!
    Snel verderr!!

    1 decennium geleden
  • nerveus

    Lekker aardig is Bill, eerst een romantisch moment en dan belt Bill! Hoe stom?!

    Maar super leuk geschreven (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen