Foto bij Beating 90

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • annae

    Aahw wat een sukkeltje is hij toch!!
    En nee jij hoeft ook geen sukkeltje te zijn door dit freaking leuke verhaal in te korten (wat ik altijd als eerstees en eigenlijk amper tijd heb..)
    En yeaaj dpoiler doet in twee keer al vooruitgang drie keer is scheepsrecht dus volgende keer in een keer!!
    Okee ga ik volgende keer opletten maar normaal zie ik t nooit eigenlijk (nee heb geen vriendje ofzo en ben ook geen slet als je dat soms ga denk ga er niet 3of nog meer af zoals mensje uit mn hockeyteam XD)
    HAHA vermoord je niet wist eerst t ook niet maar is dus een of andere vodtballer ofzo maar meer info is er onze held internet!!
    I'm really jealous now!! Dowieso doe maar geen engels dat is in de les ooh ik weet t maar niet in t engels ooh laat maar dan dus is t soort van slapen daar...
    Nee serieus niet maar vond dat ik er wel een verdiende jij olk of mocht t niet?!
    Tja das idd ook mogelijk eigenlijk ook wel iets voor mij maar daarvoor ben ik blond...
    Ps beetje random maar ben echt freaking blij mag gewoon op ski week na heel wat zeuren maar heb er nu al zin in!!

    1 decennium geleden
  • Lovecandy

    Haha kzalt onthouden voor volgend jaar :D of gewoon naar papa geven :p
    Mozeg vandaag was hilaris .. Zon momentje da iedereen babbeld en plots stil is terwijl je tegen je buur luid zegt : "ik ben heet " zulk momentje had men achter buur dus heel de klas in slappe lach ...

    En waarom vertel ik dit ? Juist khb niks anders te zeggen behalve dat je verhaal prachtig is ! :D

    1 decennium geleden
  • AllDayDreams

    Harry geef gewoon toe dat je het wilt!!

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Echt super verhaal! Harry komaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Bitchachos

    Ik heb Uni mijn unicorn ^^ En ik ben niet zo agressief hoor, ik heb gewoon de neiging het te doen :p Je verdient elke reactie !
    &
    HARRY YOU ASSHOLE ! Poor little Nora :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen