Foto bij 1

Hey sorry voor het lange wachten, eerste stukje! :)

Wiskunde ging traag, heel traag! Ik loop naar het volgende klaslokaal als de bel gaat, we hadden nu muziek, één van de leukste lessen vond ik. Het was de eerste schooldag en ik had al tegen Trish en een onbekende jongen gelopen, een knappe en duidelijk populaire jongen! Dit moest ik Harry vertellen! Harry en ik waren al héél lang beste vrienden, hij had het nu wel erg druk met one direction maar hij was niks verandert! En de andere leden waren super lief tegen mij. Ik mis Londen wel maar Sydney is ook leuk, buiten school dan. Ik deed de deur open en ging helemaal vanachter in de klas naast het raam zitten en staarde naar buiten, in de verte zag ik het strand en het skate park. 2 van mijn favoriete plekjes waar Trish nooit kwam want: 1 aan het strand werd ze nat waardoor het zand bleef plakken aan haar huid en 2 op het skate park kon ze zichzelf pijn doen en blauwe plekken krijgen, bij die gedachte grinnikte ik. Maar mijn gedachtes werden abrupt verstoord door een bekende stem " hey, mag ik naast je zitten?" Vroeg de blonde jongen, ik dacht na en knikte "sure" zei ik. Hij lachte, waarom? Waarschijnlijk staat hij me nu recht in m'n gezicht uit te lachen en heb ik het niet eens door, misschien is het een vriend van Trish, zij is populair, hij is populair, shit ik zit in de problemen! Wat nu en wat als hij me wilt-" zullen we 20 questions spelen?" Ik kijk de jongen ongelovig aan en hij lacht naar me " euhm, ja?" Zeg ik. " oké, jij begint!" Zegt hij enthousiast. Wat moet ik nu vragen?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen