Foto bij • 003

• Niall P.O.V.

Ik schuif aan in de rij voor wat eten. Een jongen met bruin krullend haar staat voor me en kijkt in stilte om zich heen. Mijn ogen dwalen af naar zijn armen waar niets aan te zien is. De jongen die voor me staat merkt het en draait zich naar me toe. "Harry" zegt hij stil. "Niall" hij knikt en draait zich weer naar voren. Dat was een korte begroeting.

Niet veel later zet ik me alleen neer aan een tafeltje in de linkerhoek. Ik richt mijn ogen op mijn bord en probeer niet om te kijken naar alle anderen die zich neerzetten aan een tafeltje. Wat ik wel heb gemerkt is dat iedereen wel iemand kent. Ik zit helemaal alleen aan een tafeltje terwijl de anderen allemaal een vriend of vriendin hebben. Veel maakt het me ook niet echt uit, ik heb helemaal geen zin om hier vrienden te maken.

Ik neem een hap van mijn broodje totdat ik merk dat er een jongen en een meisje naast me staan. De jongen glimlacht vriendelijk en zet zich bij me neer aan het tafeltje. Het meisje volgt wat de jongen doet en zet zich naast hem neer. Even blijft het stil totdat de jongen besluit om de stilte te breken. "Mijn naam is Louis en zij noemt Lau" het meisje knikt. "Niall" antwoord ik terwijl ik nog een hap neem van m'n broodje. In stilte eten we allemaal verder. Lau kijkt me ongemakkelijk aan en richt haar ogen terug naar haar bord. "Hoelang zitten jullie hier al?" vraag ik "ik 2 jaar en Louis al 3" antwoord Lau. Een 'o' verlaat mijn mond. Louis wilt net zijn mond openen totdat er een muziekje klinkt uit de luidsprekers. "Jullie hebben nog 10 minuten voor de lessen beginnen." vertelt een stem ons. Les? Ik wist niet dat je hier naar school moet. Ik kijk Louis en Lau vragend aan. "Elke dinsdag en donderdag hebben we in de namiddag les. Hoe oud ben je?" vraagt Louis me terwijl hij er zijn rugzak bijpakt. "18" antwoord ik. "Dan zit je een jaar boven Lau en een jaar onder mij. Ik ben namelijk 19 en Lau is 17." ik knik en probeer wat mee te lezen in zijn agenda, wat niet echt makkelijk is aangezien ze voor me zitten. "We moeten stilaan naar de les toe" zegt Lau terwijl ze opstaat en haar tas pakt. "oh wacht, ik ga wel even met je mee om je lokaal enzo aan te wijzen." zegt ze. Louis knikt en waait nog even.

In stilte wandelen we verder tot we in een gang uitkomen met een paar lokalen. "Ik zit in 317, jij in 318. De leerkracht zal je in het lokaal wel je boeken geven. Tot straks bij het avond eten!" Lau zwaait, glimlacht zwak en verdwijnt dan haar klas in.

Kort stukje, i know i know. Maar ik hoop toch dat jullie het wat vinden! Hopelijk vinden jullie een Niall p.o.v. wat, moet ik dat vaker doen?
ps: ik kan morgen niets posten, ik ga naar een pretpark. Sorryyyy!
xxx Britt

Reageer (5)

  • Iiampayne

    leuk geschreven!

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Dit is op de 1 of andere manier heel catchy.
    Of misschien gewoon heavy en goed geschreven.
    Of allebei xD

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden
  • KingZayn

    Ahw how cute :)

    1 decennium geleden
  • SweetDemon

    o cute snel verder!

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Aww! & Ja! (: x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen