Foto bij Chapter 52

En nog een stukje!
Enjoy!! -xxx-

Oh ja, en lauraxxxluna, bedankt voor je lieve reacties :) Echt leuk om te lezen :)

“Niall?” vraag ik ongelovig als hij de deur voor me komt opendoen. Hij glimlacht voorzichtig. “Wat doe jij hier? Ik bedoel, je was toch in het ziekenhuis?” Weer glimlacht hij. “Dat klopt, maar ik mag deze namiddag even buiten. Ik stel het goed, volgens de dokter en volgens mezelf, dusja… Oh ja, deze avond moet ik wel nog even terug voor een controle, je begrijpt’t wel” legt hij uit, waarna ik knik. “Dus, krijg ik geen knuffel?” vraagt Niall met een pruillip. Ik lach. “Je krijgt zelfs meer dan dat” grijns ik, waarna ik mijn lippen vol op de zijne druk. Ik voel hem glimlachen door onze kus door. Als ik me terugtrek, begeleidt hij me mee de salon in, waar de andere jongens druk aan het discussiëren zijn. Ze merken me niet eens op. “Hee, lads!” roept Niall erbovenuit, waarna het ineens stil is en iedereen onze kant opkijkt. “Oh heey Anna” zegt Liam als hij me opmerkt. Hij staat op en trekt me in een knuffel, waarna de anderen al snel zijn voorbeeld volgen.

“Gaan jullie maar even weg, we zijn nog dingen aan het bespreken” beveelt Louis mij en Niall. “Pardon?” vraagt Niall met priemende ogen. “Kom Niall, dan gaan we naar het park?” stel ik voor. Hij knikt en we staan recht. “Tot straks dan” mompelt Niall, waarna hij de salondeur achter ons dichttrekt en we nu dus in de hal staan. “Gaan we?” vraagt Niall. Ik knik. “Okay, maar moet je je niet wat vermommen ofzo?” vraag ik. Hij lacht. “Eigenlijk wel ja, maar-“ “Niks te maren! Hup! Naar boven! Zet desnoods een masker op! Ik wil niet dat je in de problemen komt door mij! Huphup!” beveel ik hem, waarop hij terug lacht. “Aye aye, boss!” lacht hij. Ik geef hem een duwtje en samen lopen we de trap op om iets te zoeken om Niall incognito te maken.

Na 5 minuten hebben we iets gevonden en zijn we klaar om naar het park te gaan. “Let’s go!” lacht hij. Hij neemt mijn hand en zo lopen we naar het park. Hopelijk is Robin daar niet, want anders ga ik in de problemen komen. Hij denkt namelijk dat we gewoon een oplossing voor het probleem aan het zoeken zijn. Niet dat we dat niet gaan doen, maar zoals Louis al zei, ze moesten nog een paar dingen bespreken.

Reageer (2)

  • WinnieTheLou

    Op bivak hadden we een hilarisch liedje: he zet je masker op! En verbeg je lelijke kop!
    Kmoest daar effe aan denke xp dankjewel om deze geweldige herinnering weer boven te halen! Snel verder!

    1 decennium geleden
  • lauraxxxluna

    Aawweee ik vind het echt geweldig dat je mijn reacties lief vindt!!! <3
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen