Foto bij Chapter 53

En voilà! Nog een stukje!
Zoals beloofd!

“Dus, vertel jij eens iets over jezelf” steekt Niall van wal als we in het park zijn en op een bankje zitten. Ik kijk hem raar aan maar vertel dan toch iets. ”Euh, oke dan. Ik ben dus Anna Prechtlaend. Ik ben 15 jaar, maar dit jaar word ik nog 16. 12 december om precies te zijn. Ik woon in België in Mechelen. Dat ligt tussen Antwerpen en Brussel. Euh, ik ga ook naar school in Mechelen en ben daar bezig aan mijn vierde jaar economie talen. Later wil ik graag leerkracht Engels worden, en verder weet ik niet direct nog iets” sluit ik af. Hij knikt goedkeurend. “Hobby’s misschien?” probeert hij. Ik knik. “Oh ja! Ik dans” glimlach ik. Weer knikt hij. “En over de liefde? Exen of zo?” glimlacht hij dan geheimzinnig. Ik kijk hem raar aan, maar oke, als hij dat graag wil horen. “Euh, ik heb niet echt veel exen. Eén meerbepaald. En dat is al van het tweede geleden! Dus, don’t you worry” lach ik naar hem. “En Robin dan?” Ik slik. “Ik heb nooit iets gehad met hem en zal ook nooit iets hebben met hem” stel ik hem gerust. “En kan je iets vertellen over je familie of zo?” “Jeez, Niall, alsjeblieft, het lijkt hier wel een interview voor TV of zo! Stop alsjeblieft met zo eng vragen te stellen! Ik vertel nog iets over mijn familie en dan is het jouw beurt, hoor!” waarschuw ik hem. Hij knikt geheimzinnig en laat me dan vertellen. “Mijn ouders zijn nog gelukkig bij elkaar. Ik heb een kleine zus, Charlotte, en die is nu 8 jaar oud. Ik heb ook nog een 3 jaar oudere broer, die is dus 19 jaar en die heet Wout.” vertel ik. Hij knikt. “Okay!” roept hij dan uit. Uit welke dode hoek kwam dat nu weer? “Nu weet ik iets over je. Ik wist niet over je” leest hij mijn gedachten, waarop ik glimlach. “Dus, Niall James Horan, zijn er nog dingen die ik moet weten over jou?” vraag ik hem op dezelfde interview-manier. Hij schudt zijn hoofd. “Je weet alles al. Ik ben jarig op 13 september. Ik ben 20 jaar. Dus 4 jaar ouder dan jij. Mijn bijna-ex noemt Lien. Mijn broer noemt Greg. Mijn hobby is eten en gitaarspelen. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 5 was. Ik ben eerst dan wat afwisselend bij mijn vader en moeder gaan wonen, maar na een aantal jaar besliste ik om bij mijn vader in Mullingar te blijven. Dat is denk ik zowat alles… Tadaa!” zegt hij triomfantelijk. Ik lach, maar word dan weer serieus.

“Dus je hebt Lien nog niet gedumpt?” vraag ik twijfelend. Hij bloost en knikt dan. “Wel, dan doe je dat nu, je wilde het toch uitmaken, right?” vraag ik. Hij schrikt duidelijk van mijn vraag. “Natuurlijk wil ik het uitmaken! Ze heeft jou gesneden! Remember? En ze heeft Emma betaald om mij “neer te steken”! Ik bedoel, weet jij nog een reden waarom ik haar niet zou willen dumpen?” vraagt hij zich duidelijk beheersend. Snel schud ik mijn hoofd. “Dus… Dit is wat je doet, Niall. Je belt haar nu op en vraagt of ze naar het park komt. Als ze hier is, maak je het uit. Tadaa!” zeg ik nu triomfantelijk. “En waar ga jij dan naartoe?” “Euhm… Ik verstop mij wel achter één of andere struik, ik red me wel, oke?” stel ik hem gerust. Hij knikt. “Let’s do it!” lach ik. Hij lacht mee en drukt dan nog een lief kusje op mijn lippen, waarna ik hem even laat bellen. Een beetje privacy gun ik hem nog wel. Ik grinnik om mijn eigen gedachten.

Reageer (3)

  • WinnieTheLou

    Ik moest nog even zeggen dan je fucking snel verder moet of ik word gek!

    1 decennium geleden
  • WinnieTheLou

    Ooh... Kleine, lieve, schattige Wout wou zeker ook een rol xp haha! Plots zo ne gigantische Wout als broer xp

    1 decennium geleden
  • lauraxxxluna

    Ik hoop echt dat Lien ze niet iets aan doet ofzo!!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen