Foto bij OO1.

Madelaine Evelynn Lancity


Mijn spieren spanden aan terwijl ik me afzette voor de sprong. Totdat ik te laat zag dat de muren te ver van elkaar aflagen.
Tevergeefs probeerde ik nog om me aan de rand vast te grijpen. Fuck, het is te ver. Met een bons viel ik op de grond.
Zachtjes kreunde ik van de pijn, want zeg maar zelf, twee en een halve meter naar beneden vallen gaat niet geheel pijnloos.
Ik hoorde zacht gelach en draaide kwaad om. Achter mij stond Ethan Sitep, mijn beste vriend.
'Alsof jij het zo goed kan!' wierp ik hem toe
'Tuurlijk kan ik beter dan dat Laine.' sprak hij verontwaardigd
'Ok. Show me how you do it in Canada.'
Hij stond op en liep toe na de muur. Terwijl ik hem gade sloeg, klom hij behendig de muur op.
'Kijk en leer.' riep hij naar mij en sprong. Ik was al bang dat het hem ging lukken, maar hij redde het net niet, waardoor hij aan de muur kwam te hangen.
Ik stikte van het lachen toen hij zich probeerde op te trekken.
'Lukt het een beetje?' vroeg ik met tranen in mijn ogen van het lachen.
'Ja, het gaat prima. Zo doen we het in Canada.' bracht moeilijk hij uit
'Je bedoelt zeker, 'Help me voordat iemand me zo ziet!'?'
'Eh, ja' zei hij wat rood aangelopen. Ik zou hem helpen, dat zeker. Maar eerst zou ik een filmpje maken.
Terwijl ik het aan het opnemen was, begon hij raar te zwaaien. Opeens liet hij los en viel op de grond.
'CUT!' riep ik en sloeg het filmpje op.

Ik plaste bijna in mijn broek van het lachen, omdat Ethan keer op keer zag bungelen aan de muur.
'Hoe vaak heb je dat filmpje wel niet gekeken?' vroeg Ethan boos terwijl hij zich op de stoel naast mijn bureau liet vallen.
'Eh...drie...entwintig...keer...misschien?' antwoorde ik, al zal ik het nog tien keer zien. Het zou grappig blijven.
'Ik ga wat drinken halen. Wil je je Coke?' vroeg hij na een tijdje
'Nee, ik neem Casis.' zei ik met een trotse ondertoon.
'Goed op weg naar het afkikken op Coca Cola, zie ik?'
'Yep!' antwoorde ik blij naar Ethan die al onderweg was naar de keuken. Ik en Ethan woonde samen in een klein appartement, wat zijn voor en nadelen heeft.
Toen Ethan terug kwam met mijn Casis zag ik dat hij stiekem een Coke had genomen. Waarschijnlijk om te testen hoeverre ik mezelf kan inhouden.
'Idioot.' snoof ik

Reageer (3)

  • LoveeMy

    Leuk abo en kudo erbij ;)

    1 decennium geleden
  • MirahxJawata

    Gefeliciteerd!!! Je heb er een abo bij!
    Ik vind het nu al een leuk verhaal!
    Snel verder!!! Xxxx

    1 decennium geleden
  • Arquitecta

    Leuk c:
    +abo
    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen