Foto bij 19||Harry Styles

He is just so hot^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Nisssie

    Ja, wat mensen nou zo "tof" vinden aan Justin weet ik ook niet, Hazz.
    En serieus? "Het is ik" lekkere grammatica van JB hiero...

    1 decennium geleden
  • Harry1DNiall

    Oh my biebs
    Dat is echt een leuk stukje
    Okay heb niet echt inspiratie voor goede vragen
    Dus
    Hoe ben je op deze story gekome
    Kan jij ook skaten
    En waarom was het Bieber en niet weet ik veel ?
    Hahaha domme vragen I know :D

    1 decennium geleden
  • angelaxxx

    Vragen voor Hazzy: Mag ik een knuffel? Waarom ben je zo fucking hot en schattig? Wat wil je doen om Justin uit de weg te ruimen?
    Vragen voor Niall: Mag ik een knuffel? Waarom ben je zo fucking hot en schattig? Wie vind je leuker? Emily en Hazzy of Emily en Justin?
    Vragen voor Zayn: Mag ik een knuffel? Waarom ben je zo fucking hot en schattig? Wie vind je leuker? Emily en Hazzy of Emily en Justin?
    Vragen voor Liam: Mag ik een knuffel? Waarom ben je zo fucking hot? Wie vind je leuker? Emily en Hazzy of Emily en Justin?
    Vragen voor Louis: Mag ik een knuffel? Waarom ben je zo fucking hot en schattig? Wie vind je leuker? Emily en Hazzy of Emily en Justin?
    Vragen voor Emily: Jij gaat toch niks beginnen met Justin? Hazzy is toch leuker? Wie vind je leuker? Emily en Hazzy of Emily en Justin?
    Vragen voor Justin: Wil je alsjeblieft weg? Je verpest het moment tussen Hazzy en Emily.
    Vragen voor jou: Hoe oud ben je? Wat zijn je favoriete verhalen op Q? Zit je ook op Wattpad? Wat is je naam? Als je moest kiezen tussen pindakaas aflikken van je voet of de urine drinken van de jongens wat zou je dan kiezen?

    Vragen genoeg? :)

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Urg, Justin go away.
    Snel verder.
    Xx

    1 decennium geleden
  • Breckenridge

    Hmmm. Of dat nou helemaal goed gaat weet ik nog zo zeker niet...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen