Foto bij Lieve 5.

Nu begint het wat spannender te worden,
Laat eens weten wat jullie er van vinden

Dennis keek Lieve kwaad aan. Dit komt er nu van en hij liep achter Merel aan. Lieve liet zich op de bank valllen. Ze sloeg haar handen voor haar gezicht. Iris speelde rustig door met een pop. Ze keek niet eens op. Lieve zuchte diep, ze kon beter hier blijven Merel zou toch maar alleen voor haar weg lopen. En te recht. Wie liet haar kinderen nu zo barsten. Iris keek op. Mama is alles wel goed met je vroeg ze. Lieve knikte alleen. Ze moest moeite doen om haar tranen te onderdrukken. Iris stond op en liep wat met haar pop rond.Lieve ging bij het raam staan, om te kijken of ze Dennis al terug zag komen met Merel.Na een uur hield Lieve het echt niet meer uit en pakte ze haar gsm. Ze zogt bij contacten naar Dennis. Ze dieuwde op het groene telefoontje. Hij ging over. Met dennis hoorde ze. Lieve zuchten. Heey met mij zei ze, heb je Merel al gevonden. Hmm deed Dennis alleen. Even was het stil. Ik kom Iris ophalen en breng ze naar mijn moeder zei Dennis, we moeten praten want zo kan het niet langer dat snap je toch wel hoop ik. Lieve kuchte alleen. Nou tot zo dan zei Dennis en hing op. Lieve keek naar Iris. Jij gaat zo even met Dennis en Merel mee naar oma zei ze. Iris keek op, naar oma Bolle vroeg ze. Iris en Merel noemde de moeder van Dennis altijd oma bolle. Lieve knikte. Na een paar minuten kwamen Dennis en Merel aan gelopen. Lieve liep meteen naar de deur. Mereltje laat me alsjeblieft nooit meer zo schrikken zei ze meteen.Merel keek haar niet eens aan, ze dieuwde Lieve aan de kant en liep door naar de woonkamer. Iris kom je we gaan naar oma bolle zei ze. Iris sprong op en liep met merel terug naar de deur. Ik ga ze dan maar even brengen zei Dennis, ik ben binnen een kwartiertje terug zei hij. Lieve knikte en deed de deur dicht. Ze liep de woonkamer in en ging op de bank zitten.Ze had echt erge hoofdpijn gekregen. Lieve ging even op de bank liggen. Na 5 minuten was ze al in slaap gevallen. Ze werd wakker omdat iemand aan haar schouder dieuwde, ze keek op het was Dennis. Lieve ging meteen recht zetten. Dennis ging naast haar zitten. Lieve keek naar handen. Dennis zuchte. Lieve kijk me eens aan zei hij. Lieve keek hem een seconde aan. Dennis zuchte en pakte haar hoofd in zijn handen, blijven kijken zei hij. Lieve keek hem strak aan. Ik zie toch dat je je ergens druk om maakt, ik ken je wel langer dan vandaag hoor zei hij. Er rolde een traan over Lieves wang. Dennis veegde de traan weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen