Foto bij Chapter 55

En hoe was jullie eerste schooldag? :)

Ik zie nog net hoe Lien haar lippen passievol op die van Niall drukt. Wat?! Dat kan toch niet! Ik tuur wat beter en zie Nialls verschrikte blik. Hij probeert tegen te stribbelen, wat niet bepaald lukt omdat Lien half op hem zit. He’s mine! wil ik schreeuwen, maar dat kan niet. Ik moet gewoon kijken, en zien wat er verder nog gaat gebeuren. Als ik Niall was, zou ik nu gewoon spuwen. Recht op haar gezicht. Of in haar mond, whatever. Ik blijf het tafereel volgen en zie nu hoe Niall haar probeert weg te duwen. Zijn handen liggen blijkbaar op de verkeerde plaats, want Lien giechelt en gaat op Niall zijn schoot zitten. Je kent de houding wel. Niall met zijn benen naar mij, Lien met haar benen tussen de bank. Jezus! Die mislukte barbiepop moet met haar fikken van mijn vriendje blijven! Is hij wel mijn vriendje eigenlijk? Officieel toch nog niet? Dan moet hij daar maar eens werk van maken! denk ik bij mezelf. Ik grinnik om mijn gedachten.

Ik spring uit mijn schuilplaats, zodat Niall me kan zien en doe teken met mijn been dat hij moet stampen. Hij grinnikt, dat zie ik aan zijn mond, die ondertussen vrijgekomen is omdat Lien heeft besloten dat Nialls nek de ideale plaats is voor een zuigzoen. Daarna gaat alles heel snel. Niall stampt tussen Lien haar benen. Lien schiet recht. Klemt haar benen rond die van Niall. Niall ziet zijn kans en duwt haar weg. Lien valt op de grond. Dan duwt ze haar hak in Nialls edele delen, waarna hij crepeert. Hij hapt naar adem en neemt Liens arm vast. Ze stribbelt tegen, maar het lukt niet om zich los te wringen. Ik zie Nialls mond bewegen, daarna Lien verschrikt kijken. Daarna Liens vlakke hand op Nialls wang, en dan hoe Lien boos wegwaggelt.

Per-fect, doe ik teken naar Niall.

Reageer (3)

  • WinnieTheLou

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • WinnieTheLou

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • WinnieTheLou

    Ja, per-fect. Ma Niall ligt wel te creperen op de grond...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen