Foto bij Proloog – Sherlock

even kennismaken...

“John!”
“Wat is er, Sherlock?” John keek op van zijn laptop.
“I’m bored” zei Sherlock. John zuchtte.
“En wat wil je dat ik er aan doe?” vroeg John. “Ik kan geen zaak toveren” Sherlock zuchtte geïrriteerd en John richtte zich weer op zijn blog.
“En Mycroft heeft ook al niks meer van zich laten horen”
“Is dat niet fijn?” vroeg John.
“Als hij komt om mij te irriteren, nee. Dan niet” zei Sherlock. John zuchtte.
“Lestrade?” vroeg John.
“Niks” zei Sherlock.
“Donovan?”
“Verlof. Is naar Frankrijk”
“Anderson?”
“Mee met Donovan. Ik heb het altijd al geweten dat die 2 iets hebben” John hield op met tikken en keek naar Sherlock.
“Hoe...laat maar zitten. Ik wil het gewoon niet weten” Sherlock lachte en John kon het ook niet laten. John draaide zich om en tikte verder. Het werd stil.
“Sherlock” Ms. Hudson kwam binnen.
“Je broer is hier” Mycroft kwam achter haar staan.
“Hallo, broer”
“Mycroft” Sherlock keek hem aan, in de hoop dat hij met een opdracht kwam. Maar het leek er niet op dat hij het had.
“Wat kom je doen?” vroeg Sherlock. Mycroft keek hem aan. Een beetje wanhopig en Sherlock is de enige die het zag.
“Je kijkt zo wanhopig? Gaat je dieet niet goed?” Mycroft raakte geïrriteerd.
“Mijn dieet gaat prima” zei hij. John keek hen aan.
“Ik kom je om je hulp vragen” zei Mycroft.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen