Foto bij Lieve 6.

oke ik hoop dat jullie het nog leuk vinden

Wanneer ga je nu eindelijk praten vroeg hij. Lieve zuchte. Dennis sloeg zijn arme om haar heen. Lieve kon haar tranen nu echt niet meer tegen houden en huilde.Dat is goed, huil maar uit zei Dennis. Lieve keek Dennis aan. Beloof je me wel dat je niet kwaad op me word zei ze toen. Dennis knikte. Lieve zuchten en deed haar ogen dicht. Na een paar seconde deed ze haar ogen weer open. En ze begon te vertellen. Toen ik 16 was had ik een vriendje, en ik was zwanger van hem. Ik had het hem verteld, maar hij zei dat hij niets meer met me te maken wilde hebben. En liet me alleen. Ik moest het natuurlijk aan mijn ouders vertellen. en mijn moeder was razend. Ze zei als het kind was geboren ik het kind meteen moest afstaan, of ik uit huis moest. Dus toen heb ik het maar weg gegeven. Lieve zuchte even. De afspraak was dat ik foto's enzo kreeg van mijn kind. Maar die heb ik nooit gezien. Dat was het zei ze toen. Dennis keek haar zwijgend aan. Nou zei ze. Dennis zuchte, waarom heb je dit nooit eerder verteld, vroeg hij toen. Lieve trok haar schouders op. Waarom wel dan vroeg ze. Dennis keek haar vragen aan, ik ben messchien je vriend, zo een dingen hoor ik toch te weten of niet dan zei hij toen. Lieve trok weer alleen haar schouders op. Nu weet je het dus, ik ben vroeger dom en onvoorzichtig geweest. Dennis pakte haar hand vast, je was jong en naif zei hij. Lieve trok haar hand los. Dat zegt iedereen maar zo voelt het niet zei ze. Dennis zuchte. Ik heb gewoon mijn kind in de steek gelaten Dennis, mijn bloed eige kind riep Lieve uit. Dennis knikte maar je was nog jong, en je moeder lied je kiezen. Dus je kan je moeder ook de schuld geven. Lieve keek hem aan, het is mijn schuld dat ik haar nooit meer zie, en niet mijn moeder schuld. Ik had weg moeten gaan, op me zelf moeten gaan wonen. Dennis sloeg een arm om haar heen. En wat als je haar nu gaat zoeken vroeg hij. Lieve schudde haar hoofd, wat moet ik dan tegen haar gaan zeggen. Hoi ik ben je moeder ik heb je als baby weg gegeven omdat ik zelf nog een kind was. Dennis schudde zijn hoofd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen