Foto bij Lieve 7.

:P
dit is een kort deel

Lieve legde haar hoofd op Dennis schouder, hoelaat moeten we de kinderen halen? vroeg ze. Niet zei Dennis toen. Lieve keek hem vragen aan. Ze blijven vannacht bij mijn moeder slapen en zij brengt ze ook naar school morgen zei Dennis. Lieve glimlachte. Dennis aaide over haar haren. Je bent echt een mooie vrouw zei hij toen. Lieve keek hem verlegen aan. Dennis kuste haar op haar lippen. Lieve kust terug. Wat hield ze toch van hem, hij was altijd zo begripvol.
Lieve werd wakker van de zon die in haar ogen scheen. Dennis keek haar aan. Je bent zo lief als je slaapt zei hij lachend. Lieve keek hem aan hoe lang ben je dan al wakker? vroeg ze verbaast. Niet zo lang antwoorde Dennis. Heey ik heb nog eens na gedacht, en ik wil mijn dochter toch gaan zoeken zei Lieve. Dennis keek haar verbaast aan. Maar alleen als jij helpt zei Lieve. Dennis knikte, ik ga even ontbijt maken zei hij en stond op. Lieve bleef nog liggen. Na een paar minuten kwam Dennis terug met een diemblad met eten. Hij gad het diemblad aan Lieve. Ik hoop dat je het lekker vind zei hij. Lieve lachte. Dennis ging naat haar zitten. Hoe wil je dochter gaan zoeken dan? vroeg hij. Lieve trok haar schouders op. Ik weet niet wie haar hebben geadopteerd mijn moeder wist dat alleen. En mijn moeder heb ik al van mijn 20 niet meer gesproken zei ze. Dennis knikte. Weet je waar ze woont dan ? vroeg hij. Lieve knikte waar ze toen woonde wel, maar of ze er nog woont? Lieve zuchte.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen