Foto bij 1. Vanessa Maywood

• Vanessa Maywood

Het begon opeens keihard te regenen, terwijl ik op weg was naar Harry. Mijn vriendje. Hij zou me vandaag gaan voorstellen aan zijn beste vrienden. Ik had Harry ontmoet, toen ik in de bar was. Hij kwam naast me zitten en we raakte aan de praat, en van het één kwam het ander. We hadden nu ongeveer 3 weken. Ik was mijn paraplu vergeten dus met de minuut werd ik natter, en mijn capuchon vloog de hele tijd van mijn hoofd af, dus daar had ik niet echt iets aan. Terwijl ik mijn hoofd probeerde te beschermen met de tas die ik mee had genomen, probeerde ik een de weg te vinden naar zijn huis. Door de regen kon ik nauwelijks meer wat zien ook omdat mijn ogen niet al te best waren, ik had dan ook lenzen. Opeens werd het droog boven me, en leek er iemand naast me te lopen. Ik keek omhoog en zag de bekende vormen van een paraplu, en keek verrast naast me om daar een jongen me grijnzend aan te zien kijken. Hij was jong, ik denk iets jonger dan ik. En hij had prachtige bruine ogen.

" dankje, dat had ik echt nodig," zei ik lachend, en vertraagde mijn pas omdat ik nu toch geen regen voelde.
" Geen probleem, ik moet toch deze kant op," zei hij, en glimlachte naar me.
" Maar vertel is, waar gaat deze schoonheid naartoe, in deze stromende regen?" vroeg hij, met een licht flirterige ondertoon.
" Naar mijn vriendje, " zei ik, en keek naar de grond, waarom wist ik eigenlijk niet.
" ahh, wat jammer nou," zei hij lachend, zijn lach was aanstekelijk dus moest ik ook lachen.
" wat is je naam eigenlijk?" vroeg ik hem,
" Liam, aangenaam" zei hij, en stak zijn hand naar me uit.
" Hoi Liam, ik ben Vanessa" zei hij, en nam zijn hand aan.
" wat een prachtige naam," zei hij, ik glimlachte en merkte toen, dat ik bij Harry's appartementen blok was.
" ik moet hierin, dankje Liam voor de paraplu en het gezelschap," zei ik en glimlachte naar hem.
" graag gedaan, schoonheid maar ik moet hier ook in" zei hij.
" ow, wat toevallig, woon je hier?" vroeg ik.
" Nee, ik ga na 3 weken eindelijk de vriendin van mijn beste vriend ontmoeten, hij kan het alleen maar over haar hebben, echt om gek van te worden, maar ik ben nu wel nieuwsgierig geworden," zei hij. Ik moest lachen.
" dan heb je haar al ontmoet," zei ik lachend, en drukte op de bel.
" ben jij zijn nieuwe vlam?" vroeg hij, met een verbaasde ondertoon, ik knikte.
" Hallo?" kwam er uit de intercom, duidelijk Harry's stem.
" hey babe, ik ben het," zei ik, en meteen ging de deur open. Ik hield ook de deur voor Liam open, en hij glimlachte dankbaar, en klapte zijn paraplu in,

" Aangenaam kennis te maken dan," zei hij,
" Harry zal zich vereerd moeten voelen, om zo'n mooie meid aan de haak te slaan," zei hij, en keek me grijnzend aan.
" je laat me nog blozen " mompelde ik, en stapte de lift in, toen ik boven was stond Harry al in de deur opening, en keek lichtelijk verward toen hij ook zijn beste vriend aan zag komen.
" Hey Lee," zei hij, en gaf hem een ' bro hug' , ik liep op hem af, en gaf hem een kus, en een knuffel.
" hey, schoonheid," zei hij en kust me nog een keer, alleen nu wat langer. Ik glimlachte.
" ik heb je gemist, " zei ik tegen hem, waardoor hij grinnikte.
" kom we gaan naar binnen, dan stel ik je voor aan de andere," zei hij. Liam gaf me een onopvallende knipoog en daar begon alles.

Reageer (1)

  • Malikx

    Snel verdeeer!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen