Foto bij Dream 7

02-07-'13

Het begon allemaal in het huis van Melissa...

Melissa en ik waren aan het bedenken wat voor film we zouden kijken. Uiteindelijk zag Melissa een soort horrorfilm met een zwarte pacman die vreemde tanden had. Ik vond het prima dus Melissa stopte de film erin en ging op de bank links naast mij zitten. Het vreemde was dat ineens de bank op de plek van de tv stond en ook andersom.

plots zaten Melissa en ik in de film zelf. We waren alleen niet alleen, want Marit was er ook plots. We begonnen in een nogal verlaten winkelstraat te lopen en rechts van ons stond een plant. Daarachter zat het zwarte pacman-figuur ding ofzo achter. plots verdween hij en we liepen gewoon weer verder.

Melissa haar mobiel ging af. Het was een onbekend nummer, maar ze nam toch op. ze hoorde een oude vrouwenstem zeggen: ''Ik houd wel van iets spannends'' en toen hing diegene op. We liepen verder en even later zagen we een oude vrouw staan. Bij precies dezelfde plant waar de pacman stond. Die oude oma liep achter Melissa aan en na een tijdje kwam er een flits. Toen stond de oude oma voor ons en achtervolgden wij haar. De oude oma verdween en Marit zei plots: ''Niet achterom kijken hoor, maar er zitten 5 soldaten achter ons aan.''

De weg stopte plots en we kwamen in een soort vierkante ruimte. In de gang zat ik nog aan de rechterkant van Melissa en Marit, maar nu stond ik aan de linkerkant. Wij drie draaiden ons om omdat we tegen de muur aan kwamen(daardoor stond ik weer rechts. De soldaten kwamen en sloten ons in...

Reageer (1)

  • Saturnz

    Genius.

    Echt geniaal, haha.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen