Foto bij • 110.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • JxStyles

    Het slechte nieuws: de gummibeertjes zijn op :'(
    Het goede nieuws: ELEANOR IS BETER <3
    En dan gaat iederen van: phieuw '_'
    Of eleanor gaat dood en Louis komt bij mij uithuilen ook geen probleem natuurlijk.
    Al gun ik dat boobear niet, ik vind ELOUNOR HET CUTESTE SETJE ON EARTH EN IK HOOP DAT ZE TROUWEN (oh in dit verhaal zijn ze al getrouwd...)
    Hey how ya doing sorry you cant get threw.
    Haha sorry liedje staat aan. Echt mijn perfecte zondag dit. Muziek aan quizlet aan.
    YOU CALLED AND I MISSED IT.
    ik hou van 1d
    Ik hou van little mix.

    EN OMG NU HEB IK GEEN STUKJES MEER OM TE LEZEN :(

    iemand nog tips van welke verhalen ik moet lezen? Reclame is ook altijd welkom in mijn gastenboek. Ik zoek altijd nieuwe verhalen!
    Nu verveel ik me dus weer... misschien moet ik maar huiswerk maken...

    NEEEEEEE QUIZLET IS VEEL LEUKER. Gaawd ik ben echt slecht ....

    Wat ik eigenlijk wou zeggen is: SNEL VERDUUUR XXXX

    1 decennium geleden
  • Nienkeeee

    Jaa ik ben 28 augustus al geweest:D En het was echt geweldig:D:D:D:D
    En ooh wat ben jij gemeen om nu te stoppen.

    1 decennium geleden
  • ChocoHoranx

    Haha geweldige reactie van MYxLoubear
    Boobear is echt zielig!!
    Snel verder xoxo

    1 decennium geleden
  • CliffordKitten

    Snel veder! Pleaaaaasee?

    (Ik ga vamidag naar This is us!)

    1 decennium geleden
  • MYxLoubear

    Nou de film vond ik GEWELDIG maar als directioner...wat verwacht je anders van One Direction? Niet-Perfectie? Pff... daar doen ze niet aan. Jaa op het dansen na dan, maar dat is ook perfectie. Ach ik stop anders begin ik laaaang te ratelen.
    Ya Ik zou 'yay' typen maar erg 'yay' is dit stukje niet. Wel heel goed en spannend maar... Je. Hebt. De. Neiging. Om. Door. Het. Scherm. Te. Springen. En. Loubear. Een. Hele. Hele. HELE. Grote. (Waaromzoveelpunten.) Hug. Te. Geven!!!!! :$ Nee ik meen het maar. Mehh... FACK dit gaat om Eleanor en ik begin natuurlijk weer over Louis! SORRY. Eleanor kijk ik denk dus dat ze sterk is en als het weer goe met haar gaat knuffelt Lou dr plat maar ergens toch voorzichtig want ze is nog wat kwetsbaar maar dan is Loulou wel weer blij en zijn smile is back en daarom hersteld El weer sneller en meer smile bij Louis en meer herstel bij Eleanor en dan word Eleanor ontslagen (UIT HET ZIEKENHUIS) en kan Boo niet meer smile-en(want hij is op zijn toppunt!) maar Elle hersteld wel meer. Wat gebeurt er dan? Eleanor word zo'n super stripfiguur en zegt dan: Sorry lou ik leef in een hele andere wereld blabla we kunnen niet samen zijn en dan bekent Bear dat hij Iron Man is en gaan ze de stad enzo redden en YAY NU KAN IK YAY ZEGGEN. En vervolgens gaat het allemaal goed en ze letten of het goed gaat met hun vrienden en dan ergens moet er weer drama komen want ik kan niet zonder leven O.o MAAR SUPAH RIGHT? Ja Booboo mag ook wel SUPAHMAAAAN zijn, wat hij maar wilt.

    (Alhoewel ik dit alles eigenlijk niet wil. Eigenlijk behoort Louis in het huis van ene fan (ahum ikee) maar dit is toch ook awesome? Want dat andere zal nooit gebeuren en dit wel -.-)

    Bye(sorry ik ratelde ietsje) Xxx <3 Trololol :)
    (Tja. ehm. Wat zou ik ook al weer zeggen? Iets met dit is een reactie ofzo nee ik weet het niet. trololol HAVE A WONDERFULL DAY!!!)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen